Kuredu Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg har ikke vært veldig plaget av kvalme annet enn de første 3 mnd, men nå har jeg begynt å merke det igjen. Er 36+4 - noen andre som opplever dette? Ikke sånn at jeg kaster opp da, føler meg bare uvel og uggen.........
vannmann84 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Litt svimmel og rar jeg.Er 37 + 4 Men har ei nerve i klem i ryggen som gjør at jeg bli litt småkvalm.
anni ke n - med ny baby Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 JA! Er så lei av de kvalmen. Vært mye kvalm i dette svangerskapet, en siste halvannen mnd noe bedre. Nå er jeg veldig kvalm igjen...Er 37 uker
kriztie Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Har slike små perioder hver dag da jeg plutselig blir kjempe kvalm. Spyr ikke, men det er like før. Fikk dette for 2-3 dager siden. Er 37+4 idag.
ajate *høygravid* Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Har hatt kvalme og oppkast hele veien, men synes det har blitt værre her på det siste (uke 30). Synes jeg husker at det var slik forrige gang også. Jeg vet ikke om det er flere hormoner i sving igjen som gjør det...? Ellers kjemper jo babyen om plassen med mavesekk og div indre organer så det gjør vel også sitt
Kuredu Skrevet 8. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2008 Det var godt å høre at flere har det slik. Det er nok som du sier ajate at babyen kjemper om plassen slik at det kan påvirke ting som kvalme osv. Begynner nesten å lure på om noe er galt vet du, men er nok ikke det.....
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Fikk kvalmen tilbake i uke 34/35 og hadde den ca. til uke 38..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå