Gå til innhold

tilbrakte 2 timer på føden i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vert mye vondt, mye kynnere og smerter i "livmorveggen" har føltes som det skal rivne.

Ingen opning og ingen blod, BT på 95/55

Lå med ctg-reg og den registrerte en god del sammentrekninger og spark.

fikk UL og jenta vår har det bra, 8% vekstavvik ca og vil være omtrent 3000g ved termin.

Hun har det bra og jeg blir bare verre og verre, klarer ikke gjøre noe særlig hjemme, vont å stå gå og sitte/ligge. Nedpress konstant og kynnere, litt nærvøs for at noe kan starte så har nektet min kjære cider til kos i kveld=) hehe... han får klare seg med cola-zero!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,jeg føler så med deg. Har det nesten på samme måte,bortsett fra at her er det ikke noe vekstavvik på babyen.

Klarer ikke ting her hjemme lenger jeg heller. Mye nedpress,kynnere og vondt å gå/ligge/sitte/stå. Veldig frustrerende. Har to gutter fra før,så i helgen har vi barnefri og det skal bli deilig:)

Vi krysser fingrene for at noe snart skjer;)

Hvor langt er du på vei da? Jeg går over i svangerskapsuke 38 i morgen...

God bedring:)

Skrevet

Tusen takk for det, og synest det er helt fælt dette. Har selv en gutt fra før som ble 5 for noen uker siden, og har fryktelig dårlig samvittighet for han.

I dag blir det verre, stikker og svir nedgjennom urinrøret kjennes det ut som.. er redd nå, håper bare ingenting starter enda da jeg ikke skal føde, men ha keisersnitt ja... og det MÅ bli snart.

Er 36+2 i dag og synest tiden går fryyyyktelig seint, venter på å få flytte også og akkurat nå orker jeg ikke tanken engang...

uff.. god bedring til deg også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...