Gå til innhold

Off.. har jeg lovt å klage litt :(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De første 5mnd, spydde jeg heile dagen, i 6mnd va jeg heilt utslått etter bare logge i sengen og øve doen, ingen krefter igjen :( Å nå har eg fått bekkenløsning. Det er såå vondt :( vondt å sitte vondt å gå, vondt å ligge! Grusomt når eg skal ut av bil, sengen, opp og ned trapper og i det hele tatt, uner ingen det!! Så har eg 2heile mnd igjen, d går så seint, vil at prinsen min skal komme nå :) Sorry for deppe innlegg, men hjelpe å lette litt på trykket, er jo selvfølgelig verdt alt smerte når babyen kommer :) Er bare så slitsomt når alt står på, hvor mye må me egentlig tåle og gå gjennom for desse babyene våres?! Noen oppløftende ord ?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars !

Skjønner godt at du er lei nå...

Jeg var også plaget med kvalmen lenge, og har vært plaget med bekkenløsning og små blødninger siden. Morgenkvalmen er også tilbake ... Har ikke vært i jobb siden jeg ble gravid, og da blir man lei....

Det er noen heldige som går gjennom svangerskapet uten noen plager, så er det de som er som oss som blir plaget av ALT mulig... :-(

Da er det lov til å bli lei !!

Men trøst deg med at når bebisen kommer så er alt glemt, for det er virkelig verdt det !!

Stå på, kos deg med noe ekstra i kveld, det er helg :-))

Skrevet

Æsj det hørtes ikke noe bra ut nei. Jeg også hadde et tøft 1.svangerskap - fikk alle plager man kan få tror jeg. Men svangerskapet har denne gangen gått mye bedre, og det er jeg lykkelig for!

Det som er så sprøtt er at etter at babyen har kommet så har man ofte glemt svangerskapet og dets plager (med mindre man fortsetter å ha plager riktignok) så om noen mnd så har du forhåpentligvis glemt alt det vonde.

Men det er slitsomt når man er midt oppi det, og jeg mener det er lov å klage litt :)

Skrevet

Tusen takk at eg får lovt å klage litt ;) er ikke alle som forstår hvor vanskelig d kan være å gå gravid, det må liksom oppleves!! Det er jo fantastisk når vi kjenner spark og masse liv, men fy søren så er det tung også:( Ja takk, idag skal eg une meg noe ekstra, det er helg :) Det synes eg alle andre gravidedamer skal gjøre også ;):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...