Gå til innhold

Oj, jeg så mitt eget speilbilde i et butikkvindu i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og magen er jo DIGER! Ble helt sjokkert jeg... Har ikke lagt merke til at den var SÅ stor når jeg har sett meg i speil her hjemme. Lurer litt på hvor dette skal enda... Er jo bare 16 uker på vei...:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe kjenner meg godt igjen der ja :) er egentlig ganske usikker på hvor stor magen har blitt, er jo ikke så lett å se hvor mye den vokser når man ser den hver dag :P er liksom som når man pluttselig oppdager hvor langt hår man har fått :) er jo ikke så lett å se heller, vi gravide ser jo bare magen ovenfra :) er også 16 uker forresten :)

Skrevet

hehe ja og er det ikke rart hvor plutselig man oppdager det??? Er også 16 uker på vei og i løpet av de to siste dager har det skjedd mye nedi der, føler jeg. Er det ikke herlig???

Skrevet

Vises veldig godt på meg også, og jeg er 16+1.

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har fått seg en aha opplevelse! Er veldig koselig jo!:) Men litt uvant at folk skal klappe på magen igjen... Også lurer jeg virkelig på hvor stor den blir helt på slutten. Var ganske diger sist og legen sier at magen sikkert blir større denne gangen. Kommer jo til å tippe overende!:)

Skrevet

koselig ja :) det der med at folk skal ta meg på magen er noe jeg misliker sterkt! er greit med nær familie da, men at folk jeg så vidt kjenner tar på meg er bare ubehagelig. men er vel noe man må finne seg i :)

Skrevet

Ja, er nok det... Men jeg tror jeg har fått en kollega til å slutte hvertfall. Var nemlig gravid i vinter, men mistet. Noen dager etter at jeg mistet kom han (bakfra) og strøk meg over magen og spurte om noe var på gang... Jeg svarte som sant var at "Det var det, men jeg mistet for noen dager siden". Han ble litt paff ja.... Burde sikkert ikke svart så direkte, men spør man så får man svar...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...