Gå til innhold

hvilken stelleveske har dere kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. klarer ikke bestemme meg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en Petunia PIckle Bottom, men kunne godt tenke meg å kjøpe et par til av andre typer også :-)

Skrevet

Gaia og Ko - masse plass, fint stelleunderlag, kan henges på og med flere lommer. Det beste av alt er at den har en dims til å henge nøklene i - jeg roter altid hele vesken rundt etter dem :)

De har forresten også vesker i design som passer til far.

Skrevet

Jeg har kjøpt Louis Vuitton og tenkte jeg skulle kjøpe Skip Hop Dash Delux også for når vi er på lengre turer.

Skrevet

Jeg har kjøpt den som hører til vognen min jeg. Det er en svart Simo stelleveske.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en ny bag/veske fra Accezorice/Monsoon som jeg hadde egentlig tenkt å bruke som weekend håndbagasje...Oppdaget da jeg kom hjem at den matchet så fint til vogna! Så derfor er det blitt stelleveska vår!!

Ellers har jeg en gammel Teutonia som er tidløs og like fin etter tre barn!

Men tror den er gått ut av produksjon...

Skrevet

En sort emaljunga-veske.... Som passer til vogna....

Skrevet

Ellos sin, stelleveske stor modell i beige - passer fint til vogna, er fin, billig og veldig praktisk - jeg er ikke så opptatt av moter og slikt, det praktiske er viktigere. Den har mange rom, derav ett som er isolert og holder maten kald. Følger også med stellematte.

Skrevet

Jeg har kjøpt BabyBjørn sin stelleveske. Syns den er så kjekk i og med at den er hard og ikke myk....du kan sette den fra deg uten at den velter. Også er det nok lommer og den matcher vogna vår supert :)

Skrevet

Endte opp med ei fra petunia picklebottom jeg også.. dyre vesker men lekker å se på, så får vi håpe den i det minste er litt praktisk da..:o) men dette var ganske tidlig jeg kjøpte denne, hadde jeg ventet litt lenger tror jeg faktisk jeg hadde endt opp med ei fra Ellos ;o) hehe, litt forskjell på de da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...