*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Venter på at mannen skal komme hjem ifra jobb :-p da er det rett i senga :-x
malla85 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 JA! Endelig fikk jeg og el. Har venta siden tirsdag. Samboer er på tur og kommer ikke hjem før i natt Men han skal ikke få lov til å sove da uansett hvor trøtt han er
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Hehe ;-) blir lite søvn nå i noen dager. Lykke til :-) Tar du noe kosttilskudd osv? prøvd lenge? klem klem
malla85 Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Han tar sink og omega 3 med A,D og E vitaminer. Jeg tar jern, folat og e vitaminer. Du da? Har prøvd i 7 mnd nu, så det har ikke hjulpet noe enda... Men det kan ikke skade
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 han tar Sink og E vitamin. Jeg tar Sink, E vitamin, folat, drikker salviete og begynte på Wild Yam idag. Har prøvd 1år ca. (ikke prøvd like hardt hver mnd)
malla85 Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Salvie te? Smaker ikke det forferdelig? :/ Synes å huske at jeg prøvde den første måneden, men slo det raskt fra meg... he, he
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2008 Det er ikke det beste jeg har smakt nei. :-p hehe. de første munnene er ikke gode. Men har ett glass juice på siden. Det hjelper meg. :-)
malla85 Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Har dere vært på utredning siden dere har prøvd i et år? Eller tar dere det litt som det kommer?
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2008 Jeg har bare vært å tatt innvendig UL bare for å se om alt er som det skal der inne. Å det er det. Men vi tar det som det kommer. Har av og til veldig uregelmessige sykluser,så vett ikke alltid når jeg har EL. Så denne mnd har jeg tatt tester hver dag. :-) EL landet på dag 14. Så har nok vanlig syklus denne mnd. :-)
malla85 Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 For håpe det klaffer for oss begge denne måneden da. vi har vel ikm sånn ca likt da? er du en av dem som tester seg flere dager i forveien? Jeg får ikke lov av samboer, og det er vel ganske greit. slepper vi å bruke så mye penger på tester. Jeg tester hvis mensen er for sen, men det har den ikke vært hittil. og det bør jeg vel være glad for.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 9. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2008 Ja får håpe det :-) Har testet ett par ganger flere dager i forveien. Men har sluttet med det nå. Får bare vente å se nå. Siden jeg av og til har så uregelmessig syklus så bli jeg helt sprø. Får bare ha tålmodighet. Får iallefall teste tålmodigheten når vi er prøvere i lang tid ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå