mini nr to på vei Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Gutten min fyller 3år på mandag, og neste helg blir det barnebesøk. Han er voldsomt opptatt av pirater og ikke minst Kaptein Sabeltann, så tenkte å lage "pirat-fest" ! Invitasjonene har jeg laget slik at de ser ut som et gammelt skattekart...og har en del idèer til festen, men blir veldig glad om noen har tips og idèer til meg?! Må ikke være altfor avansert da jeg fremdeles sliter med en forferdelig svangerskaps-kvalme, og det er jo stort sett 1-4 åringer som kommer,og da er jo ofte det eknkle det beste... Om alle inviterte kommer blir det 16 barn...Mange..men sånn blir det når mange av vennene våre har fått 2 tette... Gleder oss og blir glad for alle tips
berta Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Inne på freia sine sider har de en kul sjokolade sjørøverskute, mener jeg. Ellers så kan du kjøpe gullmynter i sjokolade å pynte bordet med... ( Vet at Nille har disse...) Du kan ha en skattejakt kanskje, men ungene er kanskje litt for små til det ?? Gjemme noen sjokoladegullmynter f.eks ??
leodora Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Hei. Sjørøverbursdag er artig. Du kan pynte med svarte ballonger, og på Nille tror jeg de har sjørøverduker og papptallerker. Og disse gullmyntene i sjokolade. Du kan jo la barna danse sjørøverdans, sette på cd med sabeltann. Det er moro med musikk, også for de aller minste. Hva med en fiskedam, det ungene fisker en pose med skatter hver seg. Kanskje lage øyelappet til alle. Er det fint vær, kan de små sjørøverene leke ute med vann. Skattejakt er moro. Eller poster der ungene skal gjøre forskjellige ting, feks danse etter musikken, kaste en vannballong i ei bøtte - eller vanlig ballong, gå planken( balansere over noe)... Jeg har vært med på at vi har snudd bordet, og lagd det om til sjørøverbåt og spist i den, men det blir kanskje litt vanskelig med så mange barn, og særlig de minste. Men lage et eller annet som kan være båt, noen tepper og et flagg kommer en langt på vei med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå