Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hallo. Sex 3 dager før eggløsning er det da store sjangser for at vi klarte det eller??Kor stor sjangse??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 veit ikke hvordan statistikken er på dette området,men bli ikke skuffa hvis du ikke blir gravid med en gang... Men peis på!. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Takk for svar )) Er det noen andre som vet sånn ca kor stor sjangse??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Soldatene til mannen kan leve opp mot 5 dager inni der. så sjansene er der, men alt skal ligge til rette for at det skal feste seg osv... så ikke bli skuffa... Kan gi det et lite tips som gjorde at vi klarte det nesten med en gang... Hver gang jeg fikk mensen, så kryssa jeg av i kalenderen...dette gjorde jeg et par mnd, for da fikk jeg sånn ca syklus, og da bare regna jeg meg frem til to uker fra første dag, så da hadde vi masse sex fra 12 dag ca og frem til jeg fikk mensen igjen,,,, og plutselig satt den.... samme gjorde jeg med nr 2....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå