Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 4 dager over termindato...men er bare sååå lei nå...

Kjenner jeg gruer meg mer og mer for å føde jo lenger tid det går.

Ble helt desperat i dag. Drog på apoteket, kjøpte lakserolje, drakk to spiseskjeer, har vært på do, og nå er jeg bare så forferdelig kvalm... Mamma ringte, og jeg sa hva jeg hadde gjort. Da ble hun nesten stresset og sa at nå kunne det gå fort.. men her skjer det jo ingen ting....*sukk*

Har hatt sengehygge, spist kanel, spist ananas, gått i trapper, lagt varme duker på brystene....og NOTHING skjer....uggh...

Nei..dette var sutreinnlegg...er bare 4 dager over...men jeg bare kjenner at jeg blir så sliten og lei meg av dette..og gruer meg enda mer for hver dag som går...

Noen andre i samme bås?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt i samme bås for jeg har ikke termin ennå. Men jeg gjør alt for at det skal skje noe. Har ikke prøvd lakserolja, da... Jeg er jo helt sår i baken etter at all ananasen skal ut igjen! Men jeg gleder meg veldig til fødselen, da...

Skrevet

Hei.

Jeg er også 4 dager over termin og er kjempelei. Var på martna i hele går i håp om at det kunne hjelpe, men neida. Har vasket vindu, hengt opp nye gardiner og gått trapper i hele dag. Har også prøvd sengehygge jevnt og trutt :) Håper det skjer noe snart. Jeg gruer meg heldigvis ikke til fødselen, hadde en kjempefin og rask fødsel sist så jeg er bare spent på å se babyen!!!! Må vel hive meg over støvsugeren før jeg gir meg for dagen :)

Skrevet

Har 5 dager igjen til termin, men er ufattelig lei jeg også. Ble flytta to uker frem fra menstermin til UL termin, så føler at den ikke stemmer helt.

Har prøvd det mest av det man kan gjøre for å sette igang, men ingenting funker. Har ikke ett fnugg av tegn til fødsel:( Det er så TRIST!!

Skrevet

Ja æ e lei. 23 daga til termin har æ jo. så dere burde få være mere lei enn mæ, men æ e superduper lei........ :(((((( stor mage og ingen arbeids / gå lyst. bare ligge på sofaen og spise snop og få en svær baby som sikkert kommer til å bli vondt å føde, sukk,

Skrevet

Med min nr 1 gikk jeg 10 dager over tiden før det skjedde noe, så jeg kjenner godt igjen følelsen din! Det er utrolig slitsomt! Den 9 dagen på overtid prøvde jeg miniklyx, løping i trapper, sex, (ganske mye sex ! ) drakk et par glass vin, stimulerte brystvortene og var stort sett veldig aktiv! Og tro det eller ei, men det hjalp! Dagen etter begynte det :P

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...