Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg er 28 og syns d var i tidligste laget
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg startet å farge håret mitt i tenårene og fikk også tidlig grå hår!
OsloMor Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Nei, men har ett grått øyebrynshår som jeg til stadige napper ut;/. Trodde det var lyst, men øyebrynsfarge biter ikke på så da er det vel grått. Jeg er jo 29 enn så lenge., så jeg synes også det var litt tidlig.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Har hyppige hårfarginger noe å si for tidlig gråe hår?
mamman til flere Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jada, her er det spesielt ett gjenstridig hår som alltid dukker opp midt på hodet. Kunne kanskje vært med i den antenne-sveis-reklamen Har mange grå hår, og jeg bryr meg bare om det ene som står rett opp. De andre får være i fred så langt. Er 36 så jeg er vel i rette alderen, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Aner ikke om hårfargingen har noe med det å gjøre, men sånn er det her i gården!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 hei,du. syns ikke det gjør noe med litt grått hår.Jeg har ett forresten. Foreløpig syns jeg det er litt fascinerende.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Hehe, vent noen år til jenter, så er hårfarging et must;-D
Lillesnuppis Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Jeg var å farget håret og tok noen striper hos datteren min på onsdag. Masse grå hår. Jeg ble t.o.m spurt av hennes venninne om jeg ville sitte modell når hun skulle opp i svenneprøven i september. Visst hun kom opp i farging av grått hår. Da kan dere selv tenke dere hvor masse grå hår jeg hadde... Men dem har nok kommet tilbake innen september.
Lillesnuppis Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Glemte å si jeg var 40 år da. Å begynnte vel å få grå hår rundt 35 års alderen ( men alle på mamma sin side har blitt grå tidlige å senere kritt hvitt) Mamma å ble grå tidlig.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Frisøren fant de 3 første grå hårene hos meg like før jeg ble 20 år og nå er det så mye at jeg må farve det hele tiden. Det er arvelig i min familie at vi damene får tidlig grått hår.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Har gitt opp å plukke de ut. Jeg er bare 27.. Har hatt grå hår siden jeg var 21. Ligger til familien å få grå hår tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå