Gå til innhold

Huff plukker stadig ut gråe hår,noen flere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 28 og syns d var i tidligste laget

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg startet å farge håret mitt i tenårene og fikk også tidlig grå hår!

Skrevet

Nei, men har ett grått øyebrynshår som jeg til stadige napper ut;/. Trodde det var lyst, men øyebrynsfarge biter ikke på så da er det vel grått. Jeg er jo 29 enn så lenge., så jeg synes også det var litt tidlig.

Skrevet

Har hyppige hårfarginger noe å si for tidlig gråe hår?

Skrevet

Jada, her er det spesielt ett gjenstridig hår som alltid dukker opp midt på hodet. Kunne kanskje vært med i den antenne-sveis-reklamen ;)

Har mange grå hår, og jeg bryr meg bare om det ene som står rett opp. De andre får være i fred så langt.

Er 36 så jeg er vel i rette alderen, tenker jeg.

Skrevet

Aner ikke om hårfargingen har noe med det å gjøre, men sånn er det her i gården!

Skrevet

hei,du.

syns ikke det gjør noe med litt grått hår.Jeg har ett forresten. Foreløpig syns jeg det er litt fascinerende.

Skrevet

Hehe, vent noen år til jenter, så er hårfarging et must;-D

Skrevet

Jeg var å farget håret og tok noen striper hos datteren min på onsdag. Masse grå hår.

Jeg ble t.o.m spurt av hennes venninne om jeg ville sitte modell når hun skulle opp i svenneprøven i september. Visst hun kom opp i farging av grått hår.

Da kan dere selv tenke dere hvor masse grå hår jeg hadde... Men dem har nok kommet tilbake innen september.

Skrevet

Glemte å si jeg var 40 år da.

Å begynnte vel å få grå hår rundt 35 års alderen ( men alle på mamma sin side har blitt grå tidlige å senere kritt hvitt) Mamma å ble grå tidlig.

Skrevet

Frisøren fant de 3 første grå hårene hos meg like før jeg ble 20 år og nå er det så mye at jeg må farve det hele tiden. Det er arvelig i min familie at vi damene får tidlig grått hår.

Skrevet

Har gitt opp å plukke de ut.

Jeg er bare 27.. Har hatt grå hår siden jeg var 21.

Ligger til familien å få grå hår tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...