Lille Kolibri Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Har noken erfaring med å få både ein baby og tvillingar, og som opplevde meir kvalme med to?
Heaven har født::) Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hei. Jeg har tvillinger og enling. Var gnske så kvalm med tvillingene,med enlingen ,nesten ikke kvalm i det heletatt. Er gravid igjen nå,og har slitt med kvalme. Dette var i utgangspunktet også tvillinger,men den ene døde:( Men tror egentlig det med kvalme er veldig induviduelt....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Har hørt det samme. Tanta mi hadde to enlinger før hun fikk tvillinger, og var ganske mye mer kvalm med tvillingene enn de to første. Og en venninne av meg fikk enling, tvillinger så enling, hun var ikke kvalm i noen av svangerskapa, men hadde flere plager med tvillingene. Er nok individuellt, men en vill gjetning sier meg at alt blir litt sterkere med tvillinger, kanskje spesiellt toeggede der man har to morkaker til å skille ut hormoner feks. Men det er sånn som jeg bare tenkte nå, har egentlig ikke peiling. :-p
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg var faktisk kvalmere når jeg skulle ha jenta vår enn når jeg bar på tvillingguttene våre. Men har hørt at alle symptom kan bli forsterket ved tvillingsvangerskap pga. økt hormonmengde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå