lillebror er " forsinket" Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Han er snart 5 mnd. og har begynt aa vokne 5 ganger om natten for aa spise. Han trenger sikkert mere mat naa, men han liker det ikke. Det eneste han spiser er frukt. Har provd med grot og det brekker han seg av. Han tar heller ikke flaske eller sutt. Er litt lei av aa amme saa mye paa natten. Noen med gode raad.
alleminesmå Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Prøv å legg noen veldig små biter med brød foran ham og la han spise dem selv Kanskje det hjelper.
lillebror er " forsinket" Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Velling har jeg provd, og brod er det vel gluten i....det skal han vel ikke ha enda. Eller????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå