Gå til innhold

Ang pedofili, noen som kan noe om kasterasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det har vært oppe til debatt, og ser det nevnes her, at pedofile bør kastreres. Men jeg vet lite om det, så spør her som det er så mange kloke hoder. Hva innebærer en kasterasjon? Altså, hvilke følger får det?

For jeg tenker at selv om "utstyret" er borte tenner de vel fortsatt på småbarn? Og da er man vel like langt, for selv om de kanskje ikke får samme seksuelle nytelse så finnes det jo måter å ha sex på uten å bruke kjønnsorganene, bare for å tilfredsstille følelsene. Eller mister de lysta også til å utføre? Man vet jo at tenning og nytelse sitter minst 50% i hodet (iallfall hos normal-file). Om jeg hadde blitt kasterert (som i at underetasjen ble borte) hadde jeg vel fortsatt ønsket nærhet og nytelse, gjelder ikke det for en pedofil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er noe som heter kjemisk kastrering. Tror det går ut på at man fjerner lysten til sex. (noe kvinner på p-piller burde vite alt om...)

Skrevet

Ja det går vel på injeksjoner med noe som hemmer testosteronproduksjonen, mens fysisk kastrering er å "kutte av balla". Får menn reisning etter kastrasjon, noen som vet?

Klarer ikke se for meg hvordan det funker iom at lysten ofte ikke har direkte med kjnnsorganet å gjøre.

Skrevet

Poenget med kastrering er å fjerne kjønnsdriften.

Når man kastrerer hannkatter gjør man jo det for at de skal bli rolige og slutte å sloss osv.

Fysisk kastrering er å fjerne testiklene. Grunnen er at det fjerner det meste av produksjonen av testosteron - og nei man får ikke reisning etter dette.

Kjemisk kastrasjon innebærer sprøyter som virker på samme måten - altså hemmer produksjon eller virkning av testosteron.

Tenkt på kastratsangere som er en mannlig vokalist som i ung alder ble kastrert for å hindre at han kom i stemmeskifte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...