Gjest Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Det er sånne man har inni støvlene når de begynner å lekke, for å unngå å bli våt på bena.
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 ...eller "sko" for de som ikke kan gå ennå, for bruk i regnet. ;-)
Kamomille Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Regnsokker er noe de små har på bena isteden for sko. Til de som ikke er så store at de klarer å bruke støvler. Min lille er bare 10 mnd og har så vidt begynt å krabbe. men hun går jo i barnehage og må ha noe på bena når de er ute i regnet!
Happilyeverafter<3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Hmmm... Er det virkelig et så stort problem at de har laget et eget produkt til den bruken?? Det viste jeg ikke. Har opplevd 2 ganger at støvvelen fikk en sprekk, men da byttet jeg den i butikken eller kjøpte ny. Eller vent litt! Når du sier støvlene, mener du da skoene eller...? Når jeg tenker støvel, så tenker jeg på gummistøvvel.
Happilyeverafter<3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2008 Ahaaaa slike har jeg jo hjemme jo, viste bare ikke at det var det det heter;) Jaja da lærte jeg noe nytt idag også!
Gjest Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 altså det første innlegget var da altså tull....*flire*, jeg måtte bare.
Happilyeverafter<3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2008 Hihihi tenk at jeg ikke skjønnte det...*flau nå* Men men, man vet nå aldri, det lages jo så mye rart! (så litt unnskyldning har jeg nå...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå