Gå til innhold

Hvor mange og hvor lange dupper sover deres små i løpet av en dag?


Tredjemann på vei :D

Anbefalte innlegg

Og når begynner natta og dagen hos dere?

Har litt trøbbel med å tilpasse siste duppen og nest siste måltidet slik at hun ikke blir overtrøtt innen hun skal spise det siste måltidet før hun legger seg om kvelden skjønner dere... Avhengig av at jeg triller en laaang tur eller bærer henne (altfor lenge) i bæreselen for at den siste duppen skal bli lang nok slik at hun holder ut uten dupp mellom de to siste måltidene på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Natten starter her mellom 21-22, desverre litt sent, men vi jobber med og legge han tidligere. :)

Leon sover ikke no særlig i løpet av dagen, kanskje to lange dupper på en times tid. En mellom 12-14, og en på kveldingen, mellom 18-19, han sovner likevel til natta. :)

Han sover fra 21-22 til kl 08 ca, så da får han vel lov å være våken om dagen, han ligger stort sett i babygymmen eller i vognen (er vi har hengt en uro over) og prater og koser seg for seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lille gutt legger seg i 20 tiden. da får han mat noen ganger før vi står opp i 8 tiden. han er stortsett veldig trøtt i 9-9.30 tiden.. så da sover han en times tid.. så er han våken 1 time eller 2 før han sover en lang dup. kan sove 3 timer.. men våkner ofte og vil ha pupp for han vil ikke ha pupp før han sovner.. jeg bysser han 2 min i vognen så sovner han... sovner mens han spiser da...

 

så sove rhan stortsett en dupp til etter en time eller to. prøver å ha han våken fra rundt 16-17 for da er han trøtt og god i 20 tiden..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mi lille sover fra 21 til 04.00 og så er deet morgen,kl 07-08 noen ganger sovner hun etter det også,ca 1-2timer.

 

hun er normalt våken 1 time etter et måltid på dagen så sover hun i 1.3 timer.

 

på kvelden er hun litt mer våken og spiser seg opp til en lengre natt...

 

lengste natten hittil uten mat er 8 timer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...