Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg sier wow, for jeg fikk el tester som jeg har bestilt fra internett i posten i dag. Første jeg gjør er å teste. Får opp to streker, en sterk (kontrollstrek) og en svak (men veldig tydelig). Jeg har pcos og har tidligere slitt med å få eggløsning. Sluttet på pillen for ikke så lenge siden (første pp etter pillen) og er litt usikker på hvilken dag jeg er på egentlig. Men nå lurer jeg litt på hvordan dette fungerer da, har jeg el nå? Driver å laster ned bruksanvisning for det fulgte jo ikke med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ca 15 dager siden siste pille :) Å sjekket testen nettopp, streken er klar å sterk. Så i bruksanvisningen at jeg kunne se etter 5 min :P Ikke holdt jeg den nede i urinen så lenge som jeg egentlig skulle heller. Var med b.anvnisning på g.test å der sto det tre sek. så jeg anntok det var det samme.

Skrevet

På el-tester må desverre begge strekene være like sterke for at den skal regnes som positiv:( Men jeg håper at du får to like sterke streker om en dag eller to. Masse lykke til, håper det blir full klaff:)

Skrevet

De var like sterk ;) Bare tok litt tid før det ble, men før fem min. Tar en test senere i kveld for å se ;)

Skrevet

Åja, hehe. Så spennende! Da får dere stå på som kaniner i helgen:P Masse lykke til!

Skrevet

Takk :) :) Men passer på å ikke bli for gira her for jeg har vært igjennom ett strev for å bli gravid tidligere. Første mann satt på første forsøk etter ppille slutt å etter der brukte vi over to år på å bli gravid, med pergokur, mistet ganske tidlig. Men det er flere år og kiloer siden. ;) Vi er ikke helt prøvere enda, bare jeg som vil se hvordan syklusen min er men skjer det så skjer det :)

Skrevet

Uff, det er ikke noe morsomt. Det er sånn som vi holder på nå det:( Grusomt å ikke få det til! Det er kjempebra at du har klart å gå ned, og at du er optimistisk!:) Håper spira sitter raskt denne gangen!

Skrevet

Takk :) Får håpe det samme med dere ;) ;) Lykke til :)

Skrevet

Hei!!Nei det e forferdeli kjedli å ikkje få det til.Har prøvd i over 1 år nå..men skjer aldri noe..men nå har eg begynt å bruke clear blue el og den føler eg er mye bedre,og den kan du heller ikkje se feil på.Det kan du jo med alle dei andre testene.Nå skal vi begge til utredning,får håpe vi finner ut av noe da,ellers er det bare å vente å se....

Skrevet

Da jeg var i det forholdet med faren til barnet mitt og vi prøvde på nr 2 så gikk det i clearblue, men blir dyrt i lengden og vi prøver ikke sånn helt enda. Vil bare se hvordan syklusen min er sånn ca. Sist jeg var prøver hadde jeg sjelden eggløsning og når jeg hadde el så var det for kort tid mellom el og tr. Lykke til til dere :)

Skrevet

Så gøy at det slår ut på første test.. Da har du nok helt sikkert EL. Men hvilke tester er det og hvor har du bestilt de?

Skrevet

el teststrimmler fra billigetester.no

Skrevet

Åja, det er de jeg også har forsøkt.. De er jeg veldig fornøyd med! Og så lenge kontrollstreken er like sterk eller sterkere som teststreken så har du EL :) Lykke til :)

Skrevet

Jeg mente selvsagt at test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, så har du EL :-)

Skrevet

skal prøve en til nå bare for å sjekke om det stemte, med klokke å riktig tid i urin :P

Skrevet

neida den var negativ gitt. Tok tiden å alt på riktig måte men streken ble mye svakere også enn på forje test. Får ta en ny en om ett døgn osv framover å se da :)

Skrevet

Ja det ville jeg også gjort for å være sikker... Min mens har vært så uregelmessig at jeg ga litt opp sist gang jeg testet EL. Vi var på ferie i syden og da vi lå på stranda merket jeg noen smerter, akkurat som menssmerter og da skjønte jeg at det var EL på gang og jeg gikk opp på hotellet og tisset litt og fikk bekreftet med to streker at det var EL... Testet til og med ett par timer etterpå igjen bare for å få bekreftet det, og da var strekene fortsatt like sterke, til og med kontrollstreken var litt sterkere.. og i to dager fremover.. Så de fra billigtester slår hvertfall ut :-)

Skrevet

Men vet du, da kan det hende at du faktisk akkurat har hatt EL.. For helt plutselig så ble den negativ hos meg også kan jeg minnes.. Men det var da litt merkelig allikevel ettersom du nesten akkurat har tatt den første.. Hmm.. Kanskje greit å vente til neste måned for å følge skikkelig med om ikke en til slår positivt ut? :-)

Skrevet

Har plenty tester så jeg kommer til å teste litt fremover å se. Har jo hatt sen el tidligere så kjekt å se om det er slik nå også. Er jo så billig disse testene at det ;) Bestilte en stor pakke med 5 g.tester til 185 kr :) Har også hatt sex ofte etter pilleslutte, untatt tirsdag,onsdag og torsdag. Men i dag kommer min kjære hjem igjen så det er det bare å stå på ;)

Skrevet

Ja.. da er det bare å stå på og håpe på at det klaffer! Lykke til da!! :-)

Skrevet

Takk :) Lykke til til dere også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...