SiSsi:) Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Er idag 12 uker og 5 dager, men den siste uken så føler jeg ikke at jeg er gravid lenger, har mere energi og puppene er ikke så tunge lenger. Dette er jo selvsagt veldig godt, men så tenker jeg også på om det kan vere noe galt... har ennå ikke vert med lege, skal neste uke så er derfor litt stresset. Hadde bare behov for å dele tankene mine med noen, så kanskje jeg klarer å tenke på noe annet...... er det forresten noen andre som har det på samme måten?
3barnsmamma<3 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hei! Dette er helt normalt. Mange som opplever at når de er passert 12 uker øker matlysten, energien kommer tilbake,brystene blir mindre ømme og man har det bra. Bare nyt det, for det trenger ikke vare svangerskapet ut! Og vær glad til. Selv hadde jeg kvalmen frem til uke 18. Nå er jeg 21+4 og føler endelig at ting går fremover. Formen er kjempefin bortsett fra bekkenplager og høy puls. Gled deg over graviditeten, om ikke lenge får du sikkert høre fosterlyden og senere de herlige sparkene. Lykke til videre i svangerskapet!
siljenittis Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg hadde det helt likt! Fulgte helt "skjemaet" i følge legen! Han sa at jeg ville bli kvikkere etter 12 uker og det ble jeg på datoen! sa flere ganger at jeg ikke trodde jeg var gravid mer! Følte meg pigg og ikke trøtt lengre,og hadde ikke ømme pupper mer! men gravid var jeg:) Bare nyt energien så lenge du har den! jeg beg.19 uke torsdag og nå er energien beg.å dabbe ut igjen.... nå har visst en ny periode beg.har jeg blitt fortalt,og det er hyppig vekst på barnet! Så da blir energien sugd ut,og det merkes;) Kos deg videre!!!
SiSsi:) Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 tusen takk for beroligende svar! da for jeg bare prøve og slappe av å nyte at energien er tilbake:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Hadde det også helt likt som deg. Følte meg absolutt ikke gravid. Gikk til og med til privat ul for å sjekke (hadde i tillegg en blødning i uke 8 som gjorde at jeg tvilte enda mer på at alt sto bra til). Men på ul så vi en aktiv liten krabat, og det var en FANTASTISK opplevelse!!!!! Nå er jeg i uke 22, og har akkurat (de siste dagene) begynt å kjenne når han sparker:-) Nyt tiden, og prøv å kose deg og slappe av. Alt går nok bra med lille spiren skal du se:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå