Mia29 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hei! Er det noen av dere som vet hva man anbefaler i forhold til å ta fly mens man er gravid? Vi bestillte flyreise før jeg ble gravid. Det vil bli i andre trimester etter hva jeg klarer å regne meg frem til. Noen som har fått noen råd om dette noen gang?
student23 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg tror ikke det blir anbefalt å fly etter 36. uke. HAr ikke dette fra en veldig sikkert kilde (Shopaholic and baby - en bok som absolutt anbefales, heh) Fant denne linken forresten http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322877 Håper det hjelper (andre trimester skal visst være den tryggeste tiden å fly på...)
Værinne Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Jeg flydde i uke 6 med førstemann, og det gikk kjempefint:)
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 jeg var en tur i Litauen før jeg fant ut at jeg var gravid,var da 2mnd på vei tror jeg.. så var jeg en tur i Berlin i begynnelsen av mars og jenta kom 22mai..ingen problem! Eneste var at jeg hadde bekkenløsning og slet med å gå mye..;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå