chrissi Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Var hos legen i stad, og spurte om han kunne sjekke om jeg var moden, men det var jeg ikke! Livmorhalsen var visst helt lukket. Har hatt mye kynnere og mensmurringer i det siste, så jeg var nesten sikker på at det hadde bidratt til å åpne seg. Men nei da... Skal til jordmor på mandag og har lyst til å spørre om hun også kan sjekke modning, men er det noe vits? Kan det bli forandring på de dagene? Er 39+1
Trulte76 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 ja du kan bli moden til du skal til JM Så det er bare å spørre henne også.
chrissi Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Så fint! Nå ble jeg glad! Da får jeg håpe det har skjedd noe til da. Men skal ikke ha for store forhåpninger sånn som jeg har hatt i dag, for da blir jeg bare så skuffet! Takk for svar.
chrissi Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Bare spør legen eller jordmoren du går til om ikke de kan sjekke det. De pleier å gjøre det på slutten av svangerskapet.
Piamin Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Litt blond her - er det utenpå eller inni? Kan du fortelle hvordan de gjør det?
chrissi Skrevet 8. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2008 De tar fingrene inni deg, og kjenner på livmora. Og da kjenner de om den er åpen eller lukket.
Gjest Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 jeg vet veeeldig godt hvordan den følelsen er ..jeg skal sjekkes på mandag..å er d ikke skjedd noen verdens ting etter alt jeg har hatt så blir jeg kjempeskuffa!! skal til modningsakupunktur på tir ..så jeg håper d kan skje noe da hvertfall..
chrissi Skrevet 8. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2008 Ja uff! Man blir så utrolig skuffa! Lykke til på Mandag da redorkide! Håper det har skjedd noe innen da. Når har du termin forresten?
chrissi Skrevet 8. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2008 jeg har termin den 16. Om 8 dager. Så nå begynner jeg å bli lei! Jeg skal til jordmor på Mandag,og da skal jeg be henne sjekke åpning igjen. Håper virkelig det har skjedd noe innen da. Vil så gjerne ha ut babyen snart!
Gjest Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 da nermer d seg m stormskritt hos deg da:) blir spennende da..begge skal til sjekk..får holde hverandre oppdatert da hehe
chrissi Skrevet 8. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. august 2008 Ja,det må vi gjøre. Klarer nok ikke å holde det for meg selv hvis jeg er moden. He he
Gjest Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Hei Chissi jeg har også termin 16. aug. Skal til jordmor på torsdag så da blir det vel en sjekk på meg også, blir spennede å høre når du har vært til jordmor.
chrissi Skrevet 8. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. august 2008 Hei Pia 79 venter Mille! Så gøy at vi har termin på samme dag. Blir spennende og høre om deg også. Vi får holde hverandre oppdatert vi også. Har du hatt mye kynnere og murringer? Det har jeg ,og trodde derfor at jeg var blitt moden. Men nei da.. Så det blir spennende å høre om det har skjedd noe mer på Mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå