lillebror er " forsinket" Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 En oppskrift vi fant i kokeboka til Shrek. Kjempe godt :-))
lillebror er " forsinket" Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Smakte godt, men det saa ikke saa godt ut. Han paa 8 ville helst ikke smake....... Men han spiste det til slutt.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 hmmmm..skeptisk...hehe.. hørtes skummelt ut..
boble <3 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 ha ha 10 åringen min ville ELSKET det, hva var det da?
lillebror er " forsinket" Skrevet 8. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2008 kylling, sopp,broccoli i gronn saus som var laget av fersk koriander,ingefer,kokkosmelk og vaarlok. Det serveres med larver (ris) Godt var det,da.
boble <3 Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Herlig, det må jeg overraske med en dag. Gutten kommer til å gå i fistel....;0) Ser det for meg. "mamma, hva er det til middag i dag" "Det er sumpslim med larver" Gleder meg!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Må si det hørtes... interesant ut. Kanskje det blir prøvd en dag, men ikke på denne siden av ferien, om jeg ikke klarer å friste svigersøster med det. Lurer på hvor fristet hun blir om jeg sier skal vi lage sumpslim med larver i dag kanskje... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå