babysjuk82 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 32 uker gravid og lei! Flere som er i dårlig form i 3 trimester? Jeg er bare stuptrøtt dagen lang, kvalm hele tiden og kaste opp av og til. Og jeg svetter hele tiden. Svimmel. Sitter helt i min egen verden.ser tåkette av og til. Er dette normalt? Plages mye med bekkenløsning og nakken, har 3 barn alene som eg tar meg av.men trur ikke d er grunnen. Er også mye sint. Er så sykt lei av og vær dårlig, kan ikke dra noen sted lengre.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Ta en tur til legen og skjekk om du har lite jern i kroppen. Jeg var litt svimmel for en stund siden, fikk beskjed om at det var mye mindre jern i kroppen enn sist så jeg begynte med jerntilskudd. Og drikk mye vann!
**Marge Simpson** Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Uff, babysjuk. Det virker som om du har slitt med et eller annet hele svangerskapet fra problemer med familien din, til tannpine, kjærlighetssorg og frykt for å miste. Derfor tenker jeg at noe av ubehaget du føler nå kanskje er psykisk betinget. Kanskje det hadde hjulpet å snakke med jordmor om det du føler? Hun kan sikkert henvise deg videre, om det skulle være nødvendig. Hvis man har en tøff hverdag så er det mange som opplever at det hoper seg veldig opp mot slutten av svangerskapet når alt blir tyngre. De fleste hadde sikkert syntes at det ville blitt utfordrende å ha fire barn alene, så kanskje du burde snakke med noen om tilværelsen generelt? Jeg håper ting ser lysere ut etterhvert. Lykke til!
babysjuk82 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Vet eg har lite jern,d har eg bestandi.tar jerntabl. Kan man bli sånn av deprisjon da?
☆Mathilde Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Bare vær obs på ødemer og hodepine ! ! Med tanke på at du ser tåkete.. Det er jo tegn på svangerskapsforgiftning. Men det vet du nok selv også Ellers må jeg jo si at det kan høres ut som du kanskje er en smule deprimert. Har du slitt med depsresjoner tidligere ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå