Gjest Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg har prøvd sangenic og angelcare. Sangenic kan ikke måle seg med angelcare. Angelcare er best.
brooklyn Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 jeg holder også en knapp på angelcare. Den er mindre, nettere, og holder bedre på lukten (altså holder den dårlige lukten unna..). Det beste er at du kan få den gratis på reflex hvis du er gravid eller har nettopp fått barn:)) Sangenic-bøtten kastet jeg med glede da lillemann ble født. Den luktet hy men når det er sagt setter lukt seg i hardplast etter noen års bruk, så det samme skjer vel med angelcare om noen år..
storebror og junibaby=) Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 takk=) er det andre enn reflex som fører den?
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Vi har enda Sagennic..har vært veldig bra, ingen lukt! Har nå hentet meg en gratis angelcare bøtte..blir spennede og se om den også holder mål. Men det er veldig liten da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå