karo23 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 jeg lurte bare på om noe her kunne hjelpe meg litt..jeg sluttet på pergo for tre uker siden. og fra mandagen av har jeg hatt vondt i magen, ikke hele tiden, men det kommer å kommer. idag synes jeg smerten i magen har toppet seg. det vondet i magen kjennes akk ut som om jeg skal ha mensen med den kommer ikke. jeg har ogå ømme bryster. kan dette være tegn på at jeg er gravid?eller kan mensen fremdeles komme? og når skal mensen sånn ca komme etter at man sluttet på pergo, hvis man har hatt eggløsning uten at det er blitt befruktet? også tilslutt lurer jeg på når dere ville ha tatt en graviditetstest for å skjekket?jeg har ikke peiling på når mensen skal komme fordi jeg har ikke hatt noen syklus på mange år dette var mange spm på engang, og sikkert mange tette ogå, men jeg synes dette er kjempe vanskelig..og må innrømme at jeg er litt redd for å ta en test for så å se at jeg ikke er blitt gravid..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg synes at du skal ta en test, og du kan sikkert ta den nå! Hvis den blir negativ, så ta en ny om en uke. Hvis du ikke er gravid burde mensen komme innen syklusdag 34 vil jeg tro. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå