* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Håper noen kan ta seg ett lite minuttstid på å svare meg! Bare lurer på hva som er anbefalt av billigtester på EL og graviditet? Har prøvd billig-tester.no, er de billigst og best? Noen andre positive erfaringer? :-) -Og, hvordan skifter man nick her inne?
Kasandra 1pp etter MA Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hei Du skifter nick ved å gå inn på din side og gå på brukerinformasjon Har ikke erfaringer med billigtester det eneste jeg vet om de testene er at de er veldig følsomme for hcg så visst du tester fortidlig kan du få et negativt resultat jeg vil anbefale clearblue som du får kjøpt på apoteket de kan du teste med før forventet mens og føler meg tryggest på de de er også med eggløsningstester de er så klart dyre men jeg syns det er verdt d Lykke til
malla85 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 På billige-tester.no kjøper jeg mine el tester. Bruker cb digital. Synes de er best og gir veldig klart svar. 199 kr for 7 tester. Og fri frakt, eller var det moms, trur jeg det var hvis en kjøpte for under 200 kr. siden de sender fra danmark
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg bruker billigtester sine stav EL tester. De fungerer bra på meg. Har hatt Cb digital også,men det blir så dyrt i lengden. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå