Gå til innhold

Har bestilt bord til neste fredag !


Anbefalte innlegg

Skrevet

til 10 personer Fridays Karl Johan i reaturanten. Baren ligger jo like ved, så vi kan jo satse på å gå dit litt uttpå..

 

På slutten av samtalen sa hun at jeg ville bli oppringt for bekreftelse i løpet av dagen....hmm... jeg ble litt i tvil, regner med vi får bord ?!

 

Venter litt på telefonen, ellers ringer jeg opp igjen..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flott at du tar ansvar:-)

 

Og om ikke vi får bord der så får vi det alltids et annet sted:-)))

Skrevet

Heisan. ÅÅÅ jeg er så treg med dibbingen for tiden.:-(

 

Jeg har også veldig lyst å bli med. Vet at bord allerede er bestillt men håper på det beste. Sendte også melding til Selma62, fordi jeg vet hun gjerne vill bli med hvis hun kan. Så håper det er plass til i hvertfall en og ev 2 til?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...