Gå til innhold

trondheimsjenter (og gutter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

dra på solsiden og kjøp dere en smoothie på den nye kvikk baren (rett utenfor ultra)...MMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!kjøpte en kvikk smoothie, med blant annet jordbær, mango, appelsin og kokos. KJEMPE GODT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nam, det må prøves ut ja :D

nord86; hvordan går det med Oda?:)

Skrevet

Hei du!

jo,det går veldig bra med henne. har vært frisk og rask siden hun kom til. vokser som en helt..gud som tiden flyr!!!har blitt litt urolig på natterstid nå(mer enn ellers:), våken 4-6 ganger for å puppe..så nå har jeg handlet inn grøt. har ikke noe lyst til å begynne med det enda, så den kommer nok til å stå i skuffen til jeg ikke makter mer, hehe.

hun er en kjempe flott baby - sååå blid og glad. pludrer dagen lang.

hvordan går det med deg og lille Nathalie da?blitt stor?

Skrevet

Hehe.. Nathalie er blid som ei sol på dagen hun også, ler masse, ligger å leker og er veldig aktiv av seg :D Var på kontroll på mandagen og hun er 6740 gr og 64 cm lang:) Og hun var veldig godt utviklet, med tanke på motorikk og slikt:)

Ja, Nathalie er oppe om natta hun også enda ja. Legger seg 8 da, har begynt med grøt for 3 uker siden ca. Men merker ikke såå stor forskjell om natta nei, så hun er nok oppe rundt 4-5 ganger for pupp hun også.

Savner litt sammenhengende søvn kan man si:p hehe....

Men, de er jo så gode atte :D

Skrevet

skal på 5-mnds kontroll om 14 dager, veldig spent på vekt og lengde. var 6300gram og 62cm på 3mnds:D så vi er nok over 7kg nå regner jeg med. trengte ikke å komme på 4mnds kontroll siden hun var god av vekst og motorisk/sosialt lå hun fint ann.

nei, det er nettopp det. er jo ikke så mange grøt hjelper på nattesøvnen. og jeg mener det er mest kosen til oda, tror ikke hun suger så ofte. har blitt til at hun ligger i sengen med meg, for jeg gidder ikke å sti opp 4-6 ganger om natten for å mate henne. da blir det bare styr for å legge hennes osv..kanskje ikke så smart på lang sikt, men akkurat nå må vi gjøre det slik for å få nok søvn.

tar kvelden 1930 her. sover i 30min før vi må ta en runde til - virker som hun må komme seg over dupp-kneika. da sover hun til rundt 1. etter det er det hipp som happ med mating. sover til 8/9 om morgenen. er noe annet enn å sovne ett på natten det ja:D

hærlig å være mamma!!!

Skrevet

Ja, var på 4 mnds kontroll her om dagen da, men pga ferie så ble det litt utsatt, er jo snart 5 mnd nå vettu:) Men om 14 dager så skal hun ivei å få vaksine igjen da:( Da blir det gråting på mor og barn vettu, hehe.. huff!

Nei, Nathalie kan puppe max 1 min så er hun ferdig, så tror ikke hun er så veldig sulten nei, men smokken vil hun ikke ha som erstatning for puppen, så da må hun jo nesten bare få litt kos da:) Hun ligger i samme seng som meg enda hun og. Men når hun legger seg i 8 tiden blir hun lagt i egen seng, men når hun våkner for pupp senere på natta lar jeg henne ligge sammen med meg:p Hehe... Nathalie kan også sove til 8-9 hver dag:)

Deilig at de sovner tidlig på kvelden, godt med litt "alenetid" også=)))

Skrevet

ENIG!! Kjøpte en med jordbær og mango en dag, SIINNSYK GOD!

Må innom der igjen sanrt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...