Vimsaaa Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Har lagt snuppa nå, største er ute, skulle ha shinet opp her men...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Det kan umulig være noen her som har gjort mindre enn meg jaffal :oD Har levert snuppa i bhg og ligget på sofaen siden (med unntak av dobesøk). Jeg er MØKKLEI av å være sykemeldt!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 jeg har levert snuppa i bhg sovet ett par timer etterpå støvsugd nede tørka støv vanna blomster rydda badet nå skal jeg vaske gulvet nede. da er det bare soveromma oppe igjen:)
Kjærlighet <3 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg har en kake i ovnen og bolle deig til heving.. Utenom det har jeg gjort fint lite... Prøve å skrive ned en handleliste..Men kommer ikke på noe jeg har lyst på til middag. Huset skulle vært støvsugd og vasket, men bekkenet er ikke like samarbeidsvillig og tiltaksevnen er ikke på topp så da blir det med tanken :-)
brooklyn Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 er det mulig...skulle ha lest til eksamen, har lest pittelitt, koset masse med minien, ringt barneklinikken for å donere mm (klappe på skulderen), vasket klær, bladd litt i norskdidaktikk, ei grunnbok, pakket inn presanger til storesjefen som har bursdag i dag, alt mens tv har stått på i bakgrunnen... kjEmpeflink student. NOT.
Masaili <3 Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Vært på jobb fra 8.00-13.30. Nå skal jeg slappe av en times tid før jeg skal hente unger og lage middag:) Så blir det en tur ut på en lekeplass for å leke litt i ettermiddag:)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Vi får gjester i morgen så jeg har vasket og ryddet i hele dag + handlet. Nå sitter barna mine i badekaret og koser seg, og jeg slapper av litt foran pc`n
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Vaska ned leiligheten Hoppa 30 min med hoppetau! (litt trening må man ha) Vært på trilletur Vasket to vasker med klær Stelt neglene og lagt fransk lakk Kosa meg med lille Leon Skal lage middag til gubben kommer hjem nå
smågodt prinsessa Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Jeg leverte gutten i barnehagen (tilvenningsdager).. så gikk jeg hjem å sov halvannen time.. så hørte jeg på musikk på full guffe mens jeg rocka med rockeringen:) også henta jeg han i barnehagen.. også var vi hos oldeforeldrene hans. Og nå er jeg på jobb. skal være her til 9.
Lillesnuppis Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Skifta på sengene Vaska badet og kjøkkenet Støvsuga hele stua Tørka støv Stryka masse tøy Vært i byen og apoteket å handla masse ting til jeg reiser på søndag Stekt opp kjøttdeigen til tacoen i kveld Så nå sitter jeg ned med en kopp caffe latte ( sånn pose fra Nescafe) å koser meg her inne. Med åpningssermonien på tv i bakgrunnen
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Jeg har levert snuppa til kl 10 i bhg trillet en tur med minsta i 1,5 time laget blåbærmuffins laget midtsommerpavlova vasket stua og ene badet hentet snuppa i bhg laget middag ryddet opp etter middagen og nå sitter jeg her..
sannamin* Skrevet 8. august 2008 #15 Skrevet 8. august 2008 Leverte dattera til mormor og tante, kjørte til jobben til mannen for å få han til å sjekke bila ( var en mistenkelig fri eksoslyd ), dro til gjør det selv hall og fikk sjekket-og jo da- på en plass der hadde eksosanlegget røket tvers av.. så måtte vi kjøre til firmaet vi kjøpte bilen av - vi tar det på garantien. Så dro jeg til et svært kjøpesenter og shoppet bryllupgaver, ei pen skjorte til mannen, innom barnebutikk..så innom apotek og matbutikk PUH! deretter spise middag hos mamma så kjørte jeg og datter hjem igjen. Rydde litt hjemme her og gi middagsmat te lilletuppa. Nå er jeg sliten.....Skal bli godt med en rolig kveld hjemme. I morra er jeg forlover i bryllup!!!
Gjest Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 Ligget på sofaen og thats it ikke helt i storform i dag akkurat.
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. august 2008 #17 Skrevet 8. august 2008 Var på lekeplassen med sønnen min kl. 08.00 idag!! Ùurkkh..) Så gikk vi tur i nærområdet, og plukket med oss ting hjem. Satt de til tørk, skal lage bilde:o) Så har vi vasket klær og hatt lang lunsj. Etter mini sov lur dro vi på hytta til svigers og spiste makrell som mannen min fisket her om dagen. Nå er gutta ute og plukker bringebær, og jeg tar det easy:o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. august 2008 #18 Skrevet 8. august 2008 ganske masse, en produktiv dag. dusjet, vært til legen med jonas, handlet, vasket badet, hatt besøk av 2 veninner med barn, lagt sammen 2 maskiner med klær, hengt opp 2 nye, støvsuget, spist grøt fra fjordland og vasket opp.. høres kansje ikke så mye ut, men føles sann. deilig nå som jonas sov i over 2 timer på ettermiddagen.... fikk gjort masse
Trønderbærta Skrevet 8. august 2008 #19 Skrevet 8. august 2008 Kjørte minstemann i bhg. Har vært på jobb 10-16, Hentet minstemann etter det, så hentet jeg størsta som har vært hos tanta si. Dro på butikken og handlet litt. Og så har vi spist litt middag, er akkurat ferdig. Så nå er størsta til nabo-gutten, og minsten er på rommet å leker seg. Så skulle jeg ha vasket, brettet og lagt på plass litt klær, shina opp hus så må vel begynne med det snart
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 8. august 2008 #20 Skrevet 8. august 2008 Sto opp halv 11 (pappan leverer hver dag i barnehagen på vei til jobb) Har fri! (Jobber natt-turnus) Vaska klær og huset Drukket kaffe hos en vennine Sendt av gårde mann og barn. Kommer ikke hjem før søndag! Venter på 6 venniner som kommer i 7 tiden for å spise tapas og drikke rødvin.
jente,jente, ? Skrevet 8. august 2008 #21 Skrevet 8. august 2008 Levert eldste jenta i bhg kl. 9 Mata, stella og kosa med minstejenta Trilla en liten tur med vogna så hun sovna Vaska hele huset og byttet på sengene Henta eldste jenta i bhg kl.2 Värt i butikken å handla Laga og spist middag Rydda og vaska rommet til eldstejenta sammen med henne Bygd en stor togbane på stuegulvet Nå sitter jeg her og venter på at minste jenta skal våkne fra ettermiddagsluren sin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå