Gå til innhold

kjenner d blir litt vemodig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært så mye her inne om dagene..d første jeg gjør er å gå inn her å se om d har skjedd noe nytt siden sist hehe..dette er liksom blitt min lille verden når jeg kjeder meg å sitter alene..synes d er spennende å lese å følge med på de som er her inne..en kjenner jo igjen mangen av nickene her inne,å vi er liksom sammen om en felles ting ,nemlig den lille inni magen ,å d som skjer rundt d..spør om ting å tang,¨deler erfaringer osv..

kjenner d kommer til å bli litt vemodig eterpå,når jeg har født ,å ikke være her mer hehe

meeeen når den tid kommer så er d jo så mye annet så skjer i hverdagen,å tiden fylles opp med andre ting enn bim hehe

men d er rart..trodde ikke jeg kom til å bli "hekta " på å være her inne..men jaggu meg så har jeg blitt d..:)

vil hvertfall ønske alle lykke til ..:)

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)
Skrevet

ja jeg føler detsamme=) jeg sitter her inne når jeg kjeder meg og syns de er gøy og se hvem som har født og snakke med andre her inne om deres erfaringer og sånt så de blir rart etter man har født=) men som du skriver så har vi jo mye annet som skjer i hverdagen...men kommer nog gå in på skravlen ibland og se om de er noen der=)

Skrevet

Ja det blir litt rart å ikke treffe alle de ansiksløse damene man leser om her. Har lært mye på BIM. Har shoppa ting jeg har hørt om her som ikke jeg hadde shoppa ellers.

Egentlig lurer jeg på hva redorkide er for noe? Hva er egentlig det?

Ja det skal bli deilig å klemme ut lillemann, men det har vært koselig å henge her inne også. Det er sånn det skal være!

Skrevet

hihi ja hva er redorkide ..er vel enkelt forklart at jeg liker blomsten orkide,synes d er et fint navn på en blomst og,åsså er jeg gla i rødt;)

så ble d bare d nicket;)

Skrevet

Tenkte meg det var en blanding av engelsk og norsk liksom. RedOrchid da? Hadde vært kult det og.

Jeg har liksom lest det Redor kide jeg da...

Skrevet

Det er utrolig hvor hekta man kan bli på dette nettstedet altså..

Bruker mye tid i sofaen med bim.

Kjenner jeg blir veldig utålmodig av å lese fødselshistoriene her. Vil ha prinsessa mi NÅ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...