-Mariposa- Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg er på min første syklus etter p-pilleslutt. Vi bruker kondom for samboeren min er ikke helt klar ennå. Driver å temper for å finne el osv fordi jeg synes det er fint å kjenne kroppen og se at den fungerer osv. Temperaturene mine har vært ganske opp og ned og det er ingen klar indikasjon, men det kan se ut som jeg har hatt el rundt dag 14. Jeg venta og venta på mensen, og selv om det ikke var sjans i havet at jeg var gravid pga kondombruken tok jeg en test på dag 30 som var negativ. Samme kveld hadde vi sex, med kondom, men selv ikke det er jo sikkert alltid. Så i går på dag 31 kom mensen. Trodde jeg. Jeg blødde litt, først litt frisk blod og så litt mer brunt. Og så stoppa det helt opp. I dag er jeg på dag 32 og ingen mens. Det jeg lurer på er om det kan ha vært en festeblødning? Eller er kroppen bare litt forvirra ettersom jeg har gått på p-piller så lenge? Tempen min gikk ned i dag, men de har som sagt vært en del opp og ned. Charten min ser slik ut: http://www.fertilityfriend.com/home/21dac1 Takk for svar
-Mariposa- Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. august 2008 he he, og nå lærte jeg akkurat at festeblødning skjer 7-10 dager etter el, ikke med en gang etter. Veldig logisk når jeg tenker på det Så det er nok bare kroppen min som er forvirra...
håpogtro Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Sist jeg ble gravid så det ut som mensen kom til vanlig tid. Men det blødde bare litt en og en halv dag ca, litt brunt blod. Skjønte i ettertid at det måtte være gammelt blod som lå igjen fra forrige mens. Kan det være tilfellet med deg tro ?
Prinsen & spiren Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg hadde 2aug en halv dag (ikke det engang) blødning med frisk blod. (Var på do engang, og da var det friskt..) etter det hadde jeg 1-2 dager med brunt-aktig "blod". Og igår (altså bare 6 dager etter) fikk jeg brun-aktig-greie igjen...hmmmmmmm :S Ikke store mengden. Veldig lite faktisk. Kanskje det er en festeblødning?? hmm..men ikke to ganger?? hehe:p hvorfor skal kroppen være så vanskelig:p
-Mariposa- Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Ja si det. Men jeg regner i alle fall med at kroppen min ikke skjønner helt hva som skjer etter 4 + 4 år på pilla, med bare et halvt års opphold for 4 år siden. Mye hormoner i omløp med andre ord. Vanligvis pleier jeg å blø minst 5 dager så under en halv dag er kanskje litt lite for å regne det som mens? Vel, ikke mye annet å gjøre enn å vente. Dessuten tok jeg en test for 2 dager siden som var negativ. Jeg har en ekstra i veska. Om jeg ikke får mensen innen mandag så tar jeg en test til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå