Gå til innhold

Trøst meg litt da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kom gjerne med tips...

Sitter her, huset ser ut som ja, vet ikka hva jeg skal si. "svigers" kommer på søndag på kaffe, kaker og middag. Kjæresten kommer i morra for å få kos, ungen kommer hjem om to timer og jeg må MINST skifte på sengene, støvsuge, rydde kjøkkenet, sortere papirer og post og klippe plenen.

Og her sitter jeg, nylig kommet fra legen, med hånda full av Voltaren, med beskjed om å ta det heeelt med ro for ryggen har tatt ferie. Blæhhh!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel da synes jeg du skal ta det med ro! Og så sender du melding til kjæresten om at han ikke kommer imorgen for å få kos, men for å rydde til hans foreldre skal komme på besøk (hvis jeg skjønte dette riktig). La ham ta ansvaret for middagen og send ham i butikken etter kjøpekake. De Almondy kakene i frysedisken er faktisk ganske gode.

God helg!

Skrevet

Syns Sivalur hadde en innmari god plan!! Er ryggen på ferie er det ikke mye man får gjort selv som er spesielt fornuftig i alle fall! Og ryggen skal man ikke kødde med...

God bedring, god helg og ikke minst god bursdag!! Håper svigersbesøket blir en fin greie og ikke noe mas :o)

Skrevet

takktakk dere.

Jo, liker planen. Men nå har jeg akkurat døtta i meg nok "dop" til at jeg tror jeg skal få klart å rydda kjøkkenet. Tar det som må tas (var halvveis i rundvask/kassering av gammelt/organisering der inne når ryggen dro på ferie), også overlater jeg til kjæresten å skifte på senga og støvsuge. Så får middagen bli kinarestaurant. Men kaka må jeg få til, heldigvis har jeg mamma ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...