Tutta73 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 eller går de papirene automatisk.. Uff, jeg har glemt hele prosessen siden sist jeg, selv om det er bare 3 år siden.. Ser av andre innlegg her at dere har fylt ut papirer og levert til nav.. Jeg bør kanskje komme meg avgårde jeg da :o/ Typisk meg - litt vimsete kan man si.. De kan kanskje ikke "lukte" at jeg skal ut i permisjon.. Hei hvor det går )
Gjest Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 ja du må oppsøke de å få et skjema å fylle ut å levere:)
Lilja121 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Du finner alle skjemaer på nettet. Trenger ikke fysisk sett møte opp på kontoret der. http://www.nav.no/page?id=328
Tutta73 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 å, tusen takk - da skal jeg registrere med en gang )
L@boline Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Du fyller ut og sender inn skjemaet du finner på nettet, så sender arbeidsgiver inn dokumentasjon på lønn.
Herkules Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Du finner skjemaene på siden, men må skrive dem ut å fylle dem ut for så så sende dem inn (kan fylles ut på siden men kan ikke lagres så da må du fylle inn alt med en gang og skrive ut.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå