Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 har dere mye tykkt utflod/slim som kommer i trusa eller på papiret av og til? har d økt i d siste synes dere? å har dere d hver dobesøk?
Tutta73 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg har også merket at det har kommet en del slim de siste dagene. Er også i uke 37. Skal spørre jm til mandag, men jeg tror kanskje det er for at barnet trykker litt lenger nede, (Min mage har i alle fall sunket en del) og dermed kommer det litt utflod.. (Kun min teori altså..)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 samme her..men jeg leste et svar fra en jm her nå..om modning..hu skreiv at på nå på slutten var d normalt å få tykkere utflod å slim..å av og til blandet m litt blodstrimler..d var et tegn på modning,..,så d blir spennende å se på mandag..da skal jeg og til kontroll,å u skal sjekke meg for evt modnig og åpning..kanskje de murringene å kynnerene jeg har hatt å ikke minst stikkningene jeg har ,har hatt litt innvirkning på livmorhalsen..
Tutta73 Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Lykke til på mandag da. Det er jo lov å håpe på at noe snart skal skje.. Min forrige kom 15 dager før term, men det er selvfølgelig ingen fasit denne gangen:o) Den som venter på noe "godt" osv.. (Det var kanskje ikke det beste ordtaket i denne sammenhengen .. he,he..)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 hehe..ja vi får se..jeg vet jeg kommer til å bli skuffet om ingenting har skjedd ..men men.. d er jo ennå 3 uker igjen..så jeg får bare holde meg toldmodig:)
L@boline Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Ja jeg synes det har økt nå på slutten og blitt tykkere. Er helt avhengig av truseinnlegg, men det har jeg forsåvidt vært hele tiden. Håper vel på at en hver forandring er tegn på at fødselen nærmer seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå