Anja83 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Noen som har vært borti dette før?? Jeg har gått på trippel pergo denne måneden, og har aldri før funnet el. Nå er testen positiv hver eneste dag.. Betyr dette virkelig at jeg har el hver dag?
Anja83 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. august 2008 Kan ikke noen være så snille å ha et svar på dette?? Skjønner nemlig ikke hvordan dette kan skje. :-) Jeg er på syklusdag 17 nå.
venter Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Det har jeg aldri opplevd 2 daga er det meste, men av og til bare 1 dag. Jeg bruker cb sine EL tester.
tigergutt<3 Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Er du sikker på at testen er positiv? Husk at hvis du bruker tester med streker på så skal streken være sterkere enn kontroll streken. Jeg har hatt EL 2-3 dager men aldri så mye som 5 dager på rad. Selv med trippel pergo kur.
Anja83 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Hei! Takk for svar! Jeg er sikker på at testen er positiv da teststreken faktisk har vært litt sterkere enn kontrollstreken.
AmExx Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Les om el-tester på www.pernillle.info. Forøvring går du på pergo, så jeg synest du skal snakke med din gynekolog/lege om dette. Det er jo tydelig at hormonnivået ditt kanskje ikke er helt som det skal være....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Jeg harhatt el tester som er positive 4 dager på rad flere sykluser i løpet av disse 4 årene. Jeg har også hatt 3 dager på rad, to dager på rad. Jeg har også opplevd omvent, at jeg har fått positiv el test først på dagen eller dagen etter EL. Alle gangene har jeg hatt EL for å si det sånn, jeg vet det fordi jeg temper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå