Gå til innhold

OsloMor ( nicket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere skal dra til varmere strøk på søndag... :-)

Hvor skal dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Bulgaria, Sunny beach!

Det ser utrolig barnevennlig og fint ut der, så jeg gleder meg!

Skrevet

Ok. da sakl vi ikke på samme sted. Skal selv til Tyrkia. Flyet går 18.35 :-((((

Ønsker dere en kjempe fin tur. Å kos dere masse med bading, soling og med masse god mat og drikke :-)

Skrevet

Å Tyrkia skal jo være kjempefint, og tyrkisk mat er jo bare så sinnsykt godt også (lurer på hvordan bulgarsk mat er?)!

Vårt fly går kl 17.45 fra Gardermoen, så da er vi nok samtidig på flyplassen, he-he.(Så ser du en hektisk familie med to småjenter vase rundt der, så er det oss;0)

God tur til dere også , vi reiser begge i grevens tid for det er meldt 12 grader og regn hjemme;)!!

Skrevet

Ja vi beregna det bra må jeg si. Her blir det kaldt og regn. Å vi kan kose oss med varme og masse bading.

Ja Tyrkia er kjempe bra syns jeg da. Har vært der så mange ganger at det er nesten som mitt andre hjem. dere får se etter en som flyr rundt i taxfree butikken og lukter på alle parfymer og griner på nesa hehehehe

Eller hun som har Dolca Gabbana Light Blue å står i en kjempe lang kø for å betele hehehehe

Skrevet

He-he, jeg bruker også Dolce Gabbana light blue, så kanskje det blir to av oss;0!

Skrevet

Heheheh

Møtes ved Dolce Gabbana standen klokka 17.00 da hehehe. Kommer til å glo meg ihjel på alle om dem har med seg Dolca Gabbana i køen nå :-)

Skal nok finne deg jeg. Hehehe

Skrevet

Samme her, jeg sporer en Lightblue-bruker på mils avstand he-he, gleder meg til tax-free nå. Ser ikke bort fra at det blir en kjempe Toblerone og litt lakris også, ;-0!

Skrevet

Pleide å kjøpe med meg lakris jeg å. Åsså daim, men i år blir det ikke noen søtsaker på meg. Må være flink siden jeg har fått sterkere diabetes.

Får være flink så kan jeg unne meg en is noen ganger i tyrkia, men du kan jo spise litt lakris og tob for meg Hehehe :-)

Nå skal jeg komme meg ut å handle litt små saker til turen... :-)

Skrevet

Skal ikke fråtse i søtsaker jeg heller altså, men skal ta en tob og litt pandalakris for deg, har en far med diabetes så jeg har med meg et fornuftig kosthold hjemmefra;)

Skal også ut å kjøpe det vi trenger å ha med på turen nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...