Neverstill Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 vi som er mødre har jo ikke alltid tid til å bli sittende foran pcen, det hender jo at man har en unge eller to å løpe etter og har opplevd et par ganger at jeg har lagt inn et innlegg også har jeg ikke kunne sitte for å se om det kommer svar så mitt ønske er at det skulle vært en en knapp hvor det sto:se mine innlegg! for eksempel på min egen side eller noe sånt, sånn at man lettere fant sine egne innlegg...
Gjest Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Dette finnes, men man må betale for det ved å melde seg inn i gullsmokken...
Sweet caramel Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Ja enig, blir som jeg skrev på det andreinnlegget, med andre ord...
Neverstill Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 gull smokken ja.. okay skjønner:)
lure Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 enig med deg. ikke alltid like lett å finne igjen,selv med "søk"knappen
Gjest Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Jeg har faktisk meldt meg inn i gullsmokken utelukkende pga denne funksjonen, hehe.. Er her såpas mye, i perioder i hvertfall, at jeg synes det var verd de 150 kr for å ha den funksjonen i 1 år ;-) De andre fordelene bruker jeg omtrent aldri, vært innom ett og annet ekspertsvar, men sjeldent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå