Mammarama=) Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Minsta som fyller to år i dag, har vært så uheldig å bli stukket av veps to steder i ansiktet.Ved nesen og på over leppa.. Viss en reagerer kommer reaksjonen med en gang?? Har lagt henne til å hvile og er litt urolig på at hun skal hovne opp.. Noen med erfaring???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Etter som jeg forstår får de som er allergiske mot veps, pusteproblemer. Vepsestikk er dritvondt, jeg fikk et her om dagen. Men det er sjelden farlig, så sant man ikke er allergisk
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Og jeg vil tro at reaksjonen kommer umiddelbart.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Er man allergisk mot veps vil det innen 30 min komme en ganske så alvorlig allergisk reaksjon.. Er det ingen spesielle reaksjoner etter 30 min er hun nok ikke allergisk.. Kaldt omslag skal visst hjelpe mye.. =) Litt hevelse der man er blitt stukket vil det alltid være.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå