Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 da har jeg vært på sykehuset og blitt strippet og har ca 2 cm åpning skjer det ikke noe nå så tar de vannet på mandag ))))) jeg har vært litt bekymret i forhold til at terminen min er ulik deres, og det har de tatt på alvor gynekologen mente at jeg var så pass moden og klar at fødselen kommer til å starte av seg selv nå ganske snart dette er skikkelig spennende, og jeg tenkte med meg selv etterpå, at jeg er jo ikke klar for å bli mor igjen... (litt sent å tenke på det kanskje?) flere som har blitt strippet eller har erfaring med dette?
Turtelduen Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Når er termine da? Og er det sånn at en bare kan bli strippet om en er moden?
*min lille sin!* Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 åååh så heldig du er !!! håper sååå å få en slik nyhet jeg og, har vært dårlig i hele uke , ringte til sykehuset på onsdag å de sa om jeg ikke var bedre til helga så måtte jeg komme innom å det har jeg farden meg tenkt på å gjøre... ! åww. er missunderlig på deg! er du langt på vei ?
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 ja, jeg forsto det slik....
Gjest Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 så spennende da:) du får ha lykke til å holde oss oppdatert:) ja når er terminen din?
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Jeg ble strippet på mandagen...fikk et par skikkelige rier samme dagen..Men prinsen er fortsatt inne i magen til ho mor...Er helt moden og har åpning...Så bare venter nå)
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 8. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2008 hadde menstermin den 5. så har jeg ul-termin på mandag... dette blir kjempespennende... håper virkelig at hun kan finne veien ut i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå