Mamma til to tette Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 En nydelig babyjente kom til verden i går kl 1248 på Føden KK. 3880 gr og 50 cm. En flott fødselopplevelse etter vår traumatiske sist gang gjorde godt. Fikk en utrolig behandling på KK, ble behandlet som en porselensdukkke men noen ganger i livet trenger man det! Vil bare anbefale alle å skrive ønskebrev, det ble så godt mottatt og jeg følte jeg fikk en utrolig respektfull og fin behandling. Alt vel med mor, far og barn og nå er vi hjemme og gleder oss til storebror på 16 mnd skal komme hjem fra barnehage. Lykke til alle som venter på å føde!!! P.s kanel og sex funket tydeligvis her he he. Fikk rier ved midnatt på tampen av termin og var på fødestue kl 07. Selv med epidural gikkd et utrolig kjapt framover, fra 6 cm til full åpning tok det under 1 time!
Itsrejk Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer så masse med jenta! Herlig å lese om slike fødsler. Ønsker dere ei fin tid fremover, alle fire!
123snart4"høygravid" Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer så masse!! Høres ut som en drømmefødsel:-) Gled deg over to tette - det har jeg selv god erfaring med. Vil tipse deg om tvillingvogn og samkjørte hviletider!!! Lykke til:-)
Turtelduen Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Hehe, gratulerer! Var å leste det innlegget hvor du skrev hva du skulle gjøre i kveld... Altså den 06.08.08... Du skulle føde du, med kanel i magen og "sengehygge" i vente. Hehe. Skal si det funket! Kos deg med baby og lille storebror!
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer så masse! Kjekt å høre at du fikk flott behandling på KK:) Kos dere masse:)
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Gratulerer så mye :-) Kos dere masse!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Så kjekt å lese det du skrev. Jeg skal også føde på kk og hadde en tøff fødsel sist så er veldig spendt. Har en datter på 16 mnd, så blir to tette på meg også...... Har ca 4 uker til termin så når det nermer seg blir det jammen å prøve med sex og kanel her også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå