Gå til innhold

IIIk! Kjole til bryllup igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup i morgen og vesla må være med og fullammes enda.

Derfor har jeg etter masse leting i butikker (ute i siste liten) kjøpt en Boobs kjole. Men den er helt svart, og etter lesing av gamle innlegg her ser jeg at det kan skape reaksjoner hos folk... Vurderte å ta en annen gammel kjole jeg har, den er også svart, men har blomstrete mønster. Men den går over knærne og det var visst også fyfy i følge innlegg her inne...

Har spurt bruden og hun sa alt var greit så lenge jeg ikke kom i brudekjolen min, men jeg vil jo ikke føle at gjestene stirrer stygt etter meg hele dagen..

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pynt med et fargeritk sjal til å ha over skuldrene? Og bånd rundt livet som du knytter? Og farger på skoene? Og på smykkene? :)

Skrevet

Hvis du vil gå med den svarte blomstrete, ville jeg gjort det..! Ha tilbehøret i annen farge, og evt et skjerf eller noe over skuldrene i annen farge?

Blir kjempe bra, det da:-)

Skrevet

du kjenner paret best og veit sikkert korleis dei er:-) Var sjølv i bryllaup då minsten var ca 3mnd og eg hadde to-delt svart/kvit blomstrete sett. Gjekk over kne, hadde det samme i dåpen. Kjenner dei godt og veit at det er viktigare at vi kom enn at vi hadde gallakjole. Det var berre mødrene til paret som hadde "galla"

Skrevet

Den blomstrete er litt mer upraktisk når det gjelder amming.. Den har knyting framme og det er ikke noe problem å komme til, men da blottlegges hele brystet, så vi må finne en stille krok når det skal ammes...

Til den helt svarte er det evt svarte sko, sjal i blåtoner, og et sølvgrått matt belte...?

Nesten så jeg ikke har lyst til å gå lenger :-/

Blir i alle fall dyrt, fly for meg og mannen, hotell en helg, ny dress til han, gave, ny kjole til veslejenta...

Skrevet

Hvis det tilfeldigvis skulle være mitt bryllup du skal i (har noen gjester med ammebabyer) - så vil jeg bare si at det er viktigere at du kommer enn hvilken kjole du har. Hadde blitt mer 'skuffa' over at du kom i hvit kjole enn om du kommer i svart kjole. De fleste har forståelse for at det er vanskelig med kjole når man ammer og kanskje nylig har født.

Skrevet

Du kan jo gå med den svarte kjolen (uten blomster), og kjøpe hvitt tilbehør, som sko, skjerf og veske?? Svart og hvit sammen er veldig in for tiden, og skikkelig fint:-D

Det trenger ikke være så dyrt, se på økonomisko, glitter, og h&m, der finner du sikkert noe til fin pris:-)

Skrevet

Takk for råd! Får skyndte meg ut og se hva jeg finner... Og håpe at ingen blir fornærmet på meg på brudens vegne..

Skrevet

Det blir de nok ikke, tidne er annerledes nå:-)

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...