Gå til innhold

Hva jobber dere med? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva dere jobber med rett og slett! Trives dere og har det gått bra å jobbe under graviditeten?

Har 2 jobber jeg da;) Jobber ca. 30% fast i en helsekost, og ca. 60% fast i en klesbutikk. + alltid noe ekstra da. Hoppa av i lærlingtida som frisør for ca. 2 år siden, så noen utdannelse ble det jo ikke, men jeg tjener mer nå enn hva jeg hadde gjort som utdanna frisør faktisk;) Jeg trives i hvertfall bra, selv om jeg kunne ha vært foruten alle disse kveldene jeg må jobbe, men slik er det å jobbe på senter.. Får se om jeg finner på noe annet etter endt permisjon og ta det som det kommer;) Men inntekt må jeg ha. Det har gått bra å jobbe så langt, og har ikke vært sykemeldt eller borte en eneste dag;) Men merker jo at nå begynner ryggen å si sitt uheldigvis, så tåler mindre. Men satser på jeg klarer de siste 5 ukene også før permisjonen begynner;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sykepleier på sykehus, medisinsk avdeling, og har 60 % nattevaktsstilling.. Har ikke jobbet så mye under svangerskapet, men det pga sterke bekkenserter. Gikk fint med selve nattarbeidet, men var bekkenet som streikte..

Skrevet

Glemte å si at jeg trives kjempegodt. Ingen netter er like, og får oppleve masse spennende. Mange utfordringer, og så blir jeg kjent med masse mennesker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...