Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg har klart å bli gravid! Har fått med ny kjæreste nettopp og vært sløv med pillene under flytting og kaos.Selvfølgelig ingen unnskyldning! men nå er det sånn.Har 2 små fra før.Han har godtatt mine 2 barn jeg har fra før og han vil gjerne beholde dette.Han sier han aldri har vært så sikker på et forhold som vårt.Men jeg har 2 fra før,og jeg vil ALDRI bli alene med 3.Tanken gjør meg livredd.Vet ikke hve jeg ska snakke med eller noe.Kaos.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Da reiser du til legen, ber om en abort. Enkelt og greit. Det er enda tidlig regner jeg med. Jeg var SÅ imot abort før, og klarte ikke ta abort seg da jeg stod der for 6 år siden. Men nå som jeg vet hvor mye ansvar det er, og hvor mye man må forsake og hvor pes det er med utdanning etc, så vet jeg at abort er ett bra alternativ. Masse lykke til uansett hva du velger
Fullt hus :) Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Man er to om å lage barn, føler du at du ikke klarer ansvaret om du blir alene, så har barnet en far også.. Hvem sier du skal bli alene? Hvis han er sikker? Er det du som er usikker da?
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg vet hva jeg da ville sagt kjæresten min.. At om vi skulle beholdt barnet, ville jeg føres til alteret, rett og slett. Ekteskap er kanskje ingen garanti men det gjør deg noe tryggere på at han virkelig mener det.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Er nok ikke gøy å sitte alene med tre, men det må jo ikke ende sån heller! Har du samme far på de to andre?
alene pappa Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 som en annen sier over her så er det vel ingen som sier at du må være alene med alle tre selv om det skulle bli slutt. får gjøre en avtale med far til nye barnet da om at han har hovedomsorgen ved ett eventuelt brudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå