kokkelimonke Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg vurderer veldig å kjøpe, men abo'ene som hører med passer ikke til mitt forbruk, noen av dem. Men det har vel vært snakk om at andre teleoperatører skal begynne å selge denne telefonen etterhvert? Lurer også på et par praktiske ting. Det er jo ingen knapper på denne telefonen, er det vanskelig å skrive meldinger? Jeg bruker stort sett mobilen til å skrive meldinger med, og er avhengig at det går fort. Men dette er vel kanskje en vanesak? Setter stor pris på svar, er ikke langt i fra å bestille meg en nå, hihi.
(0_o) Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg kjøpte iphone i februar, bestilte den fra usa og hacket den selv. Jeg kan derfor bruke et hvilket som helst simkort i den. Jeg er veldig fornøyd, og det går superraskt å skrive meldinger med den. Det er litt msn-stil over det, du ser hva du har sendt og skrevet. Det er qwerty-tastatur på den (samme som du har på en pc). Så har man skrevet på en pc klarer man å skrive med iphone og. For det dyreste abonnementet til netcom blir prisen per år 14 000 kroner. Fint for de i dress på Aker Brygge, men for oss andre er det helt uaktuelt. Heldigvis finnes det et lite smutthull: Netcom lar deg gå ut av avtalen på et år hvis du betaler et gebyr på mellom 2400 og 3500 kroner. Dette koster iPhone uten binding 3500 kroner er prisen for å bryte ut av det dyreste abonnementet, og 2400 for det billigste. I tillegg må du betale det abonnementet koster den første måneden. Dermed kan du skaffe deg en iPhone med 8 gigabyte lagringsplass for 4189 kroner. 16 gigabyte-versjonen vil komme på litt over 5000 kroner, dersom du velger å bryte ut av avtalen.
(0_o) Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Men skal du surfe på nettet med den bør du kun gjøre det når du er koblet til et trådløst nettverk (som med en pc). Datatrafikk er nemlig DYRT, med mindre du skaffer deg et abb med fri datatrafikk. Skal du ha netcom uten binding lønner det seg å ta en titt her: https://netcom.no/abonnement/connect.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå