Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Ungene mine har bursdag med 3 ukers mellomrom... eldste blir 4, minsten blir 1. Må jo ha familieselskap, (og barneselskap for eldste) Er det dumt og ha bursdag for de sammen?? Greia er at jeg har så mye familie, og altfor lite hus... Og nå som vi er 1 familie til (sambo sin, siden han ikke er far til eldste) så blir det jo 6 stk til som skal komme i bursdag (kanskje bare 4) Har hatt bursdag for eldste i 2-3 omganger før, da det har vært mange folk å be... Men nå er jeg usikker. Kan jo ikke bruke opp hver eneste helg i 1 mnd bare på bursdager heller...
Mammaen til Turid Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 selvfølgelig kan du det..! hjemme hos oss har vi alltid gjort det da både jeg, ene søstera mi og far min har bursdag iløpået av 10 dager (2, 11 og 12 februar..)
Kamomille Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg ville nok valgt å ha familieselskap for de sammen. Kan ikke se at det skulle være noe problem. Våre 2 minste har også bursdag med 3 ukers mellomrom, og jeg definitivt tenkt å ha kun ett familieselskap:)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Ha familieselskapet samla du, hvis du vil det. (litt nysgjerig på hvor himla mye familie du har, jeg da)
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Ja, det var liksom greit og dele det opp når det bare var 1 unge og tenke på! Vurderer nå og ha felles for dem med min fars familie (mine, dine og våre der også), og heller ha med mors familie hver for seg.. og invitere svigers der, kanskje... hmm...
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Hehe, ja kan ramse opp jeg! Pappa med kone og 2 barn Farmor og farfar Mamma, kjæreste, hans barn, og min bror Bestemor + samboer Tante og Onkel + 2 barn Onkel og Tante+ 2 barn Svigermor og svigerfar Svigerinne + samboer Svigerinne+samboer (usikkert om 2 av de kommer, da de bor langt unna) Det er ikke så mange, men jeg har ikke stoler til alle! og ikke stor nok stue heller, forøvrig..
Gjest Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Hm...ja, jeg ser dette er en problemstilling jeg har sluppet unna med å bo langt unna alle sett med foreldre og deres nye partnere. Mamma har ved to anledninger vert med på eldstes barneselskap. Høres ut som et voldsomt kav, egentlig. Hehe. Lykke til.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Hehe, ja! KAV er det rette ordet! Burde begynt i juli... men men det løser seg vel ) Tror vi tar felles med pappa + fam, og svigers (siden de skal kjøre 60 mil for denne begivenheten), også deler vi opp resten )
*smula* Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Vi inviterer ikke mine og mannens tanter og onkler i bursdagsselskapet til pjokken. Det er kun guttens besteforeldre og tanter og onkler og søskenbarn som inviteres. Også inviterer vi ikke de som bor på andre siden av landet, men feirer litt med de når de likevel er på besøk her. Men til ditt hovedspørsmål: Du kan fint ha famlieselskap for begge ungene samtidig. Da jeg var liten feiret alltid jeg og kusinen min sammen - 10 dager mellom fødselsdagene (men mange år i forskjell ) og det var alltid veldig koselig.
Sweet caramel Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Ville hatt et felles familieselskap:-) Men barneselskap ville jeg hatt pr barn. Blir vel ikke det nå for minsten din, men etter hvert når minsten er større. (Inviterer dere deres tanter og onkler med barn, også? Det har vi aldri gjort, skjønner det blir mye da..!)
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Kun mine tanter og onkler som blir bedt, fordi vi er "sånn" ) Vi er alltid i hverandres selskaper, uansett hvem som feires. Så det blir "bare" 8 ekstra, som egentlig ikke trenger og være her! Haha.. Men altså, kusinene mine forguder ungene mine, og har alltid vært med, så jeg må ha de også Jeg har ikke invitert svigers, de vil komme selv... Første barnebarn, første bursdag...
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Frk Hønemor : som sagt, vi er sånn innad i familien ) Så vi ber de, men kun de.. ikke sambos tanter og onkler.. de har ikke det familiebåndet, om du skjønner Felles ja.. da blir det jo bare 2 selskap+ barnebursdag på eldste.. pluss at vi blir invitert i selskap mellom ungenes dager også... hahahahaha. STRESS!
Sweet caramel Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 Ja kan tenke meg at det er stress..! Vi har ikke så mange å invitere, da store deler av familien bor 50 mil unna. Men er helt greit syntes jeg:-) Masse lykke til da, med kakebaking og det som er..! (Skal selv igang til uken, da er minsten min 2 år.. Blir familiebesøk og barnebesøk.. PES, men hva gjør en ikke for de små!?;-D)
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Hehe, ja hva gjør man ikke for dem ) Lykke til du også! Jeg har enda 1 mnd på meg til og tenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå