Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Er det noen som kan tipse meg om en gave som er hyggelig å gi til en familie? Jeg har to gode venninner som bor langt unna. Ser dem ca 1 gang i året. Den ene er kjempeflink til å strikke og sender stadig de lekreste små jakker til vår datter. Hun har 4 barn mellom 2 og 7... skjønner ikke hvordan hun har tid til å strikke en gang jeg Den andre venninnen har tvillinger som er ca 1 år eldre en datteren vår og hun har sendt store pakker i posten med masse fine arveklær til oss. Setter kjempestor pris på begge deler, og har så lyst til å gi noe tilbake. Er det noen som har noen gode ideer?
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Det er egentlig ikke så vesentlig. Vanskelig å sette en pris på det jeg har fått
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Hva med å kjøpe forskjellige spill tilpasset barnas alder som hele familien kan spille:yatsy,ludo etc.? Gavekort på kinobilletter eller gavekort på et badeland kanskje? Mvh
RachaelRay Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Jeg blir alltid glad for vettuge bøker. Type Lær om ditt og datt som er tilpasset barnas alder. Eller spill som vi kan holde på med sammen. Kanskje barna samler på en viss type leker - som her er playmo poppis - og dyrt.. derfor er det helt topp og få noe av dette i gave. Kanskje Lego? Brio togbane deler? Til hun som er glad i å strikke kan du jo kjøpe garn, det er svinedyrt om man strikker av skikkelig ullgarn - jeg eeeelsker å få garn i gave :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå