Pappas fultreffer :) Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg sliter så inni helsike med taler, jeg er ikke komfortabel med det, men gjør alle det nå for tiden?
Sweet caramel Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Det er blitt mer og mer vanlig, ja. Men du MÅ jo ikke holde tale da..! Selv får jeg helt 'angst' ved tanken, men har bestemt meg for å overraske med å holde tale til han:-) Du kan evt lage et dikt? Lettere å lese opp enn en tale? Vurderer det selv..
mom-to-be Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Det som er mest vanlig er vel at brudgommen holder tale til bruden, men kan se ut som flere og flere bruder velger å følge samme trend. Jeg, for min del, skal ikke holde tale da jeg vet at jeg garantert ville blitt alt for rørt og tatt til tårene, men jeg skal derimot lage et lysbildeshow med musikk og sånn til ham i stedet
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 skal synge en sang jeg, melodi: dyrene i afrika også egenkomponert tekst! litt mer "uformelt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå