Stina.. Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Har prøvd litt av og på i nesten 3 år, ble gravid i Mars og mistet i Mai.. har siden det hatt mens som vanlig og eggløsning på dag 20, som også er vanlig for meg..men denne måneden testet jeg positivt på EL-testen dag 15, 16 og 17 (som er i dag).. Hva i alle dager betyr dette da??? magen og ryggen verker og brystvortene er ømme som fytti.. Kan det være noe galt siden kroppen tydeligvis produserer store mengder LH-hormoner? Legen min har stengt så der er ingen svar å få før mandag..Er det noen av dere som har noen erfaring med dette??? Jeg er ikke gravid så det kan det ikke være. Takker for alle svar..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Kanskje du bare får el før du har pleid? Må det være noe annet enn det? Kroppen trenger jo ikke være regelmessig, den kan jo plutselig skifte. Og alle symptomene dine høres jo ut som typisk el også da:D
Prinsen & spiren Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg fant ut at jeg var gravid med pos el-tester.. Den ble KNALLpos med engang, og skulle ikke ha el da.. Så dro og kjøpte g-tester, og de var også pos ) men mistet Sååå, ta en test?=)
malla85 Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Forje måned fikk jeg veldig tidli el, selv om jeg bruker å få til samme tid hver måned. Og denne måneden var den som den alltid har vært. Så kroppen gjør som den vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå