Gå til innhold

Leser du hele tråden før du svarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør vanligvis det, mest for å finne ut om jeg har et synspunkt eller råd som ikke er kommet med, eller om det er kommet tilleggsinfo i løpet av tråden. De av dere som ikke leser hele (eller i alle fall skummer) - hvorfor ikke?

*Nyskjerrig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVis den er veldig lang hender det at jeg ikke orker å lese alle svarene.

Det kan jo ofte være litt dumt fordi det kan komme frem noen poenger jeg burde vite om når jeg skal svare selv...

Skrevet

Hvis det er type "fakta spørsmål", så leser jeg alltid hele tråden, det samme svaret kan bare sies så mange ganger...hehe.

Hvis det er mer personlige meninger er det ikke alltid jeg leser alt, hvs det er mye. Feks den tråden om de "fæle" somalierene som badet med buksene på, det blir jo personlig mening.

Skrevet

Ja, jeg gjør det.

Sjelden jeg ikke leser alt, men de gangene er det som oftest på anonymforum når det bare står no dritt om brukere eller lign.

Skrevet

Ikke om mange har svart, da gidder jeg bare lese hi før jeg svarer :)

Så går jeg kanskje tilbake å ser hva folk jeg ser på som fornuftige sjeler har svart etterpå.

Skrevet

Kommer an på hva det gjelder og hvor mange svar det er. Jeg leser f.eks ikke alle svarene dersom det er noen som spør om erfaring om eller meninge om med noe spesielt, men leser gjerne svarene om noen spør om noe er vanlig for å se om det kanskje er noe som ikke er nevnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...