Trenger hjelp!! Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Den er svart...Håper jeg ikke får mange stygge blikk :-(
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Ditt eget bryllup, eller er du gjest?
Trenger hjelp!! Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 er gjest.Den er svart med litt sølv/hvit på...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Hvis ikke det er uhyggelig gammeldagse mennesker der så tror jeg nok ikke du får reaksjoner. Har vært noen med svart kjole i alle bryllup jeg har vært i, gjenstår ennå å se om overtroen gjør seg gjeldende, hehe... kos deg masse i bryllup!!
Trenger hjelp!! Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 Hva innom en brudebutikk i går for å høre,om hun sa at jeg kunne gå med svart,da vi ikke har fått besjed om annet.Og det blir mer og mer in å gå med svart i bryllup...Så krysser fingre...Jo takk,det skal jeg.Skal straks gjøre meg klar :-)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Det går sikkert helt fint ville ikke gått med det selv, men ser mange som gjør det. Pynt den med litt fargerikt tilbehør så blir det sikkert bra
Gjest Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Kjolen jeg skal ha i bryllup i morgen er også svart... Huff den er helt svart også... Ammekjole og det var jo ganske utplukket da jeg endelig kom på at kjolen jeg hadde planlagt å ha på meg var litt upraktisk, måtte dradd opp hele kjolen :-D Men gruer meg litt for kommer ikke til å føle meg vel i den hvis noen så mye som ser på meg... Hadde den bare hatt litt mønster av en eller annen farge så hadde jeg følt det mye bedre..
*smula* Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Ta f.eks på sølvsko, sjal i sølv og smykker - så blir det absolutt ikke for svart.
Trenger hjelp!! Skrevet 8. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2008 Sånn føler jeg det og,men etter å tråkket ned hele byenfor å finne en kjole så må tte jeg bare ta den...De hadde ett par andre kjoler og,men det hva uten stropper,og jeg må ha med...Kvir meg som bare det..Og håper indelig at det kommer flere med svart ellers så kmmer jeg til å føle meg dum...
Gjest Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 hihi, hadde vært fint om vi skulle i samme bryllup så kunne vi vært svarte i lag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå