mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Når kom magen? Jeg syntes magen titta fram allerede i uke 6,men var da veeeeldig oppblåst.. Er nå i uke 8+5 og er ikke oppblåst men magen er der enda.. Skal da sies at magen ikke var flat etter graviditet nr 1 for halvannet år siden..;p
AE84 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 heihei!! er i uke 6, og føler magen har en liten kul!! spent på om d bare er luft, men jeg sliter skikkeli med å få på meg buksene nå! jeg var heller ikke så veldig tynn etter forje, men jeg har garantert fått mage!! spennende å se om den forsvinner eller blir værene sånn en stund før den tar skikkelig sats:o)
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg er på vei med nr. 2 og har hatt mage siden uke 5-6. det er jo bare luft, men på kvelden når jeg ligger er det en bitteliten kul der. Jeg er 7 fullgåtte nå ca. Forrige gang kom ikke magen før i uke 21-22, jeg er veldig lang (180 cm) så det tok tid... håper virkelig denne magen holder seg og bare blir større. var slitsomt å bare se halvfeit ut over halve graviditeten sist.. Hadde også mage fra før nå da så er vel derfor jeg blir større.
komplett familie Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 jeg er snart fullgått 7 uker og må allerede nå ut og kjøpe gravidbukse!!! Synes det er litt tidlig enda, men får ikke igjen de jeg har - så det må jo bety noe!!!! Men vanskelig å se noe kul - har heller ikke som HI sier helt flat mage etter forrige mann!!!!! Har hørt mange får større og fortere mage med nr 2....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå