Gå til innhold

Dere som er gravid med nr 2...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom magen?

Jeg syntes magen titta fram allerede i uke 6,men var da veeeeldig oppblåst..

Er nå i uke 8+5 og er ikke oppblåst men magen er der enda..

Skal da sies at magen ikke var flat etter graviditet nr 1 for halvannet år siden..;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei!!

er i uke 6, og føler magen har en liten kul!! spent på om d bare er luft, men jeg sliter skikkeli med å få på meg buksene nå!

jeg var heller ikke så veldig tynn etter forje, men jeg har garantert fått mage!! spennende å se om den forsvinner eller blir værene sånn en stund før den tar skikkelig sats:o)

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Jeg er på vei med nr. 2 og har hatt mage siden uke 5-6. det er jo bare luft, men på kvelden når jeg ligger er det en bitteliten kul der. Jeg er 7 fullgåtte nå ca. :)

Forrige gang kom ikke magen før i uke 21-22, jeg er veldig lang (180 cm) så det tok tid... håper virkelig denne magen holder seg og bare blir større. var slitsomt å bare se halvfeit ut over halve graviditeten sist..

Hadde også mage fra før nå da :) så er vel derfor jeg blir større.

Skrevet

jeg er snart fullgått 7 uker og må allerede nå ut og kjøpe gravidbukse!!! Synes det er litt tidlig enda, men får ikke igjen de jeg har - så det må jo bety noe!!!! Men vanskelig å se noe kul - har heller ikke som HI sier helt flat mage etter forrige mann!!!!! Har hørt mange får større og fortere mage med nr 2....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...