Gå til innhold

Endelig vokser magen og det skjer litt inni der :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 16 og de siste to-tre dager har jeg kjent at det vokser. Endelig!!!! Er min første, så må jo si at det kjennes litt rart ut inni der da hehe. Hvordan går det med dere andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 19+6 og magen min er kjempesvær! (føler jeg selv:) Jenta vår er kjempelivlig og sparker mye hver dag. Det er kjempekoselig. Bare gled deg;) Jeg er også førstegangs, og jeg kjente spark første gang 17+0.

Skrevet

så flott da ! :)

er også i uke 16, har hatt en del vondt på sidene av magen i det siste, er vel livmoren som strekker seg :) gleder meg til jeg får en skikkelig rund liten kul på magen:)

Skrevet

jeg er i uke 15 og kjenner ikke noe liv ennå. sist kjente jeg det rundt uke 20. jeg har fått litt mage,men ser egentlig ut som jeg har lagt meg ut litt bare. gleder meg til at det blir mer kul. men har gått opp 2-3 kg da.

skal på ultralyd om 3 uker. gleder meg til det for har jo bare vært på en kontroll i uke 11 og ikke hørt hjertelyd eller noen ting. litt få kontroller synes jeg selv om jeg er 2 gangs..

Skrevet

Er helt enig med deg. Syntes også tiden mellom første ul (som jeg var på privat i uke 12) og obligatorisk ul er lang, så jeg ringte legen og spurte om jeg kunne få komme dit og høre hjertelyden da jordmor ikke kunne finne den i uke 13. Det gjorde jeg i dag og var en herlig følelse.

Kan du ikke ringe jordmor eller lege og høre om du kan få komme innom kun for dette? Iallefall sa min jordmor at jeg kunne gjøre det om jeg var engstelig. Siden jeg var hos jordmor for første kontroll og hun har ferie nå ringte jeg legen istedet.

Skrevet

Jeg var hos jordmor i dag. er 14+5. FIkk høre hjertelyden. Ble så glad!!! Nå blir ikke de ukene frem til UL så lange. Nå vet jeg! Hadde også ringt legen for å fått høre hjertelyden. Man slapper virkelig av etterpå. :)

Skrevet

Snufs.... kjenner ikke nooooe jeg :( Er 18+6............

Skrevet

Skal du ikke bekymre deg for. Er helt normalt. Forresten så er jeg ikke sikker på om jeg kjenner babyen inni der jeg heller, men kjenner at magen vokser og blir "tung".

Nærmer seg vel UL for deg nå??? Spennende! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...